De vooraf gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd. De dag van de reparatie aan het voertuig werd inclusief herhaling keurig via de mail aangekondigd.
Op de dag zelf een prima ontvangst...
Op de dag zelf een prima ontvangst met een gewenste leenauto. De schadebehandeling is voortreffelijk uitgevoerd.

Geweldige service

Zeer adequaat met vaststellen schade omvang, communicatie over aanpak van het herstel, concrete planning en afhandelen conform afspraken. Nette prijs. Last but not least ook keurig herstel- en... Zeer adequaat met vaststellen schade omvang, communicatie over aanpak van het herstel, concrete planning en afhandelen conform afspraken. Nette prijs. Last but not least ook keurig herstel- en spuitwerk afgeleverd.

Duidelijke voorlichting van herstelmogelijkheden en uitermate deskundig. Echt een bezoek meer dan waard!

Review: afgelopen week heb ik mijn auto bij ASN autoschade bedrijf gebroeders De Zeeuw gebracht. Niets dan lof! Mijn Fiat 500 sport is na 3 dagen weer zo goed als nieuw. Keurig gepoetst en ook de... Review: afgelopen week heb ik mijn auto bij ASN autoschade bedrijf gebroeders De Zeeuw gebracht. Niets dan lof! Mijn Fiat 500 sport is na 3 dagen weer zo goed als nieuw. Keurig gepoetst en ook de binnenzijde was proper. Chapeau! Fijn ook die leenauto automaat!

Buitengewoon prettige ervaring. Plezierig ontvangen en klantgericht geholpen. Dat gaf een comfortabel gevoel want autoschade is verre van aangenaam. Ook al trof mij geen schuld. Fijn ook dat mij een... Buitengewoon prettige ervaring. Plezierig ontvangen en klantgericht geholpen. Dat gaf een comfortabel gevoel want autoschade is verre van aangenaam. Ook al trof mij geen schuld. Fijn ook dat mij een leenauto ter beschikking werd gesteld. Kortom, ik zal uw bedrijf in voorkomende gevallen aanbevelen.

Zeer goed, vriendelijke mensen. goed geholpen

Ik ben vriendelijk geholpen en de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Echter ik had gevraagd of er een paar steenslag putjes op de motorkap konden bijgewerkt en er is aangeboden om een lakstift... Ik ben vriendelijk geholpen en de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Echter ik had gevraagd of er een paar steenslag putjes op de motorkap konden bijgewerkt en er is aangeboden om een lakstift mee te leveren. Deze twee punten zijn mijns inziens niet gedaan. Volgende keer beter.

Prima service, goed geholpen. Resultaat is prachtig.

Goede informatie, tussentijds gebeld worden over voortgang