Prettige communicatie en heel toegankelijk in het herstelproces.
Familie bedrijf met een grote betrokkenheid met de klanten

Prima service. Goede voorlichting. Uitstekend werk. En tenslotte een heel schone auto; bijna als nieuw!!

Snelle service
duidelijke afspraken
klantvriendelijke medewerkers
meedenkend
goede afhandeling
goed en netjes werk geleverd

Een vriendelijk bedrijf die een duidelijke uiteenzetting geven van de werkzaamheden en de daarbij behorende kosten alsmede het stipt nakomen van de gemaakte tijdslimiet.
De administratieve...
De administratieve afhandeling met de verzekeraar is ook altijd goed verzorgt.

De prijs / kwaliteit is gunstig gezien de service en perfecte afwerking van de schade.

Balie personeel is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Auto ziet er weer als nieuw uit in betrekkelijk korte tijd. Financiën met tegenpartij geen zorg voor gehad, alles werd geregeld.

Zeer tevreden over laagdrempelig contact, gevoel welkom te zijn, goed nakomen van de afspraken maar voor alles kwaliteit van het werk, zeer zorgvuldig en netjes en deskundig/vaardig. Grote... Zeer tevreden over laagdrempelig contact, gevoel welkom te zijn, goed nakomen van de afspraken maar voor alles kwaliteit van het werk, zeer zorgvuldig en netjes en deskundig/vaardig. Grote waardering.

Prima geholpen vanaf het moment dat ik de vestiging in Naarden binnenstapte met het verzoek om de schade aan mijn auto te gaan herstellen. Meteen werd er datum geprikt en
afgesproken dat ik...
afgesproken dat ik graag een leenauto ter beschikking kreeg. Op de afgesproken dag kreeg ik een keurige leenauto mee. De reparatie duurde iets langer dan verwacht en daarover werd ik netjes gebeld. De schade is keurig hersteld en mocht het onverhoopt weer nodig zijn dan ga ik zeker terug naar deze vestiging.

Van het opmaken van de (storm)schade, het brengen van de auto op de afgesproken datum en het uiteindelijke resultaat van de reparatie kan ik alleen maar zeer positief zijn.

We zijn op een correcte en klantvriendelijke manier geholpen. De schade is vlekkeloos verholpen en de auto is netjes en schoon aan ons afgeleverd.