Ik ben absoluut vakkundig en kordaat te woord gestaan. Men was vriendelijk, had begrip voor onze situatie en leefde met ons mee.
Alles werd duidelijk uitgelegd.

Van contact met de medewerkers tot afhandeling naar verzekering top geregeld, leenauto was goed, en belangrijkste schade top hersteld.
Bedankt ga zo door!

Schade verholpen , de auto is weer als nieuw. zeer professioneel gedaan. afwikkeling is gegaan precies zoals afgesproken , top service

Uitstekend, personeel is zeer vriendelijk en denk met jou mee, de beloofde vervangende auto stond klaar en schoon, het spuitwerk zover ik het kan beoordelen was mooi gedaan en zag er zeer goed uit.... Uitstekend, personeel is zeer vriendelijk en denk met jou mee, de beloofde vervangende auto stond klaar en schoon, het spuitwerk zover ik het kan beoordelen was mooi gedaan en zag er zeer goed uit. In een woord prima service

Goede haal en breng service en het is alsof er nooit schade aan de auto is geweest.
Weer een tevreden klant, ga zo door.

Prima service, bij de klus was een strip beschadigd welke gelijk besteld was, netjes een weekje later werd ik gebeld om deze te plaatsen.
Vriendelijk en correct. Schade perfect weggewerkt

Zeer positief, heldere uitleg van de prognose van de duur van de duur van de reparatie.

Goed. alleen de communicatie moet beter.
auto woensdags gebracht en zou donderdag tegen de avond klaar zijn werd nu maandag avond. graag beter communiceren

Schade is netjes verholpen, je wordt goed op de hoogte gehouden en de gemaakte afspraken worden nagekomen.
Nette vervangende auto

Zoals het cijfer als weergeeft : een uitstekende indruk. Beleefd personeel met deskundige vragen en opmerkingen.