Ik ben in de gelegenheid geweest om 2x bij ASN Dordrecht te repareren, ik kan alleen maar stellen dat het daar goed geregeld is en dat de mensen daar mooi werk verrichten.
Alleen jammer dat er...
Alleen jammer dat er geen auto's geleend worden die ongeveer in dezelfde klasse zijn als die auto,s die ter reparatie aangeboden worden
Als rugpatient die vanwege het in-en uitstappen extra een SUV rijdt, krijgt een auto mee waar het in en uitstappen niet echt soepel gaat

Snel en vakkundig geholpen

Een heel prettige schhadeafhandeling en de auto was heel snel hersteld.

Via de leasmaatschappij Lease 2Go verwezen naar deze schade hersteller geen formuliertjes, gewoon afspreken, inplannen, in 3 dagen tijd alles geregel zonder formulieren te moeten ondertekenen.Of te... Via de leasmaatschappij Lease 2Go verwezen naar deze schade hersteller geen formuliertjes, gewoon afspreken, inplannen, in 3 dagen tijd alles geregel zonder formulieren te moeten ondertekenen.Of te wel afspraak is afspraak en na drie dagen de auto tip top in orde afgehaald.

Openingstijden zijn te krap als je voor je werk de auto wil afzetten en na je werk weer wil ophalen. Ik heb eerder bij een andere reperateur in Dordrecht mijn vorige auto afgezet waar dit beter... Openingstijden zijn te krap als je voor je werk de auto wil afzetten en na je werk weer wil ophalen. Ik heb eerder bij een andere reperateur in Dordrecht mijn vorige auto afgezet waar dit beter geregeld is.

Snel en goed geholpen !

Ben altijd weer blij dat naast de schade ook de auto weer schoon zowel van binnen en buiten terugkomt mijn complimenten

Goede service,vriendelijke medewerkers, prettige persoonlijke interesse naar de klant,prima leenauto,vakkundig advies,auto in keurige staat terug ontvangen!

Prima service, alleen het vervangend vervoer was niet in lijn met de klasse auto die voor schade herstel werd weg gebracht.

De man achter de balie heeft mij zowel telefonisch als ter plekke heel goed geholpen en te woord gestaan. Verder hele goede service, incl. wassen van auto na schadereparatie!