Er wordt goed meegedacht en advies gegeven. De reparatie is netjes gerepareerd

Het contact kwam snel. Wij kwamen spoedig tot overeenstemming en hij bood aan om nog wat extra aan de koplampen te doen. De papierwinkel verliep voorspoedig en de reparatie was binnen de gestelde... Het contact kwam snel. Wij kwamen spoedig tot overeenstemming en hij bood aan om nog wat extra aan de koplampen te doen. De papierwinkel verliep voorspoedig en de reparatie was binnen de gestelde tijd gebeurd. Bij afhaal bleek de auto ook nog eens schoongemaakt. In het kort professioneel en vriendelijk, hulde.

Zeer kundig en nemen de afhandeling volledig uit handen. Dit is erg prettig. Er wordt duidelijk en conform afspraak gecommuniceerd.

Gewoon een eerlijk bedrijf dat helder en onspannen communiceert en het werk goed uitvoert + de auto netjes oplevert.

Snel geholpen en tussentijds goed geïnformeerd over de voortgang. Waar maak je dat nog mee? Auto naar volle tevredenheid hersteld binnen een paar dagen!!

Ik werd direct geholpen en kreeg een kopje koffie. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de volgende stappen en mijn leenauto was al onderweg. Toen dat wat langer duurde, werd er op initiatief van... Ik werd direct geholpen en kreeg een kopje koffie. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de volgende stappen en mijn leenauto was al onderweg. Toen dat wat langer duurde, werd er op initiatief van ASN gebeld en er werd meegedacht over hoe de leenauto weer in te leveren. De inschatting dat de auto op een bepaalde dag klaar zou zijn, kwam ook uit. Ik vond het dus hele goede service!

Het contact was makkelijk en snel. Ik kon gelijk langskomen, de schade werd vlot opgenomen en al binnen een week werd een afspraak gemaakt voor de reparatie. Alles werd rechtstreeks met de... Het contact was makkelijk en snel. Ik kon gelijk langskomen, de schade werd vlot opgenomen en al binnen een week werd een afspraak gemaakt voor de reparatie. Alles werd rechtstreeks met de verzekering afgehandeld, dus volkomen stress free. De auto ziet er weer als nieuw uit.

Bijzonder klantvriendelijk en begripvol.
Duidelijke afspraken en vakwerk .
Een 10
Met dank

Vanaf het eerste moment een uitstekende service. Alles, het welkom, vriendelijkheid, informatieverstrekking, schadereparatie met vervangende auto en kosten met specificatie is zeer correct verlopen.... Vanaf het eerste moment een uitstekende service. Alles, het welkom, vriendelijkheid, informatieverstrekking, schadereparatie met vervangende auto en kosten met specificatie is zeer correct verlopen. Ik geef in principe nooit een 10, maar hier wilde ik bijna van mijn geloof afvallen.

Goede service. Auto tip top in orde terug ontvangen en zelf nergens naar om hoeven kijken.