Ben al enkele tientallen jaren klant bij deze onderneming.
De medewerkers weten wie je bent en men houdt rekening met omstandigheden.

Een goede ervaring, de schade is netjes en goed gerepareerd. en snel!!

De eerste telefonische kennismaking was duidelijk en prettig. We konden al heel snel een afspraak maken en kregen ook een leenauto mee. De schade aan onze auto is perfect herstelt en de... De eerste telefonische kennismaking was duidelijk en prettig. We konden al heel snel een afspraak maken en kregen ook een leenauto mee. De schade aan onze auto is perfect herstelt en de professionele afhandeling is uitstekend bevallen. We kregen netjes per post een kopie factuur en onze auto was ook van binnen mooi schoongemaakt en rook zelfs ook lekker! Wij komen bij onze volgende schade (ik hoop niet binnenkort) zeker terug naar ASN Autoschade de Wit.

Prima bedrijf en snelle afhandeling. Leuke mensen en goede service. Mogelijkheid voor vervangend vervoer.

Snelle herstel afspraak, leenauto prima geregeld, prima werk afgeleverd en de auto stond er keurig gepoetst bij toen ik hem kon ophalen, klantvriendelijkheid is top.

Zeer vriendelijk, er bleek een misverstand qua afspraak maar werd direct opgelost. Deuk zeer netjes hersteld en ik herkende m’n vaders auto bij ophalen niet meer, blij verrast was ik toen hij... Zeer vriendelijk, er bleek een misverstand qua afspraak maar werd direct opgelost. Deuk zeer netjes hersteld en ik herkende m’n vaders auto bij ophalen niet meer, blij verrast was ik toen hij daar stond te glimmen!! Van binnen en van buiten gepoetst. TOP SERVICE! Hartelijk dank!!

Met ASN Autoschade kregen we snel en vakkundig uitsluitsel over de herstelbaarheid van de schade aan onze auto en de kosten ervan. Afspraak maken ging ook makkelijk en het werk is mooi uitgevoerd.... Met ASN Autoschade kregen we snel en vakkundig uitsluitsel over de herstelbaarheid van de schade aan onze auto en de kosten ervan. Afspraak maken ging ook makkelijk en het werk is mooi uitgevoerd. Bij het afrekenen ontdekte ik wel dat de genoemde prijs exclusief btw was. Dat zijn ze gewend zo te doen kreeg ik als uitleg, dus wel rekening houden met een 21% hoger bedrag.

Met zorg aandacht besteed en een zeer persoonlijke en vriendelijke benadering. Denkt mee in oplossingen en pleegt goed overleg met klant. Komt afspraken na.