Prettige garage, die eerlijk communiceerd over de verwachtingen. Komen hun afspraken na en leveren een goed product op, auto ziet er top uit en niet te zien of deze ooit schade heeft gehad.

Alles goed geregeld door Rob!

Heel fijn en snel geholpen, VV was binnen 1 dag geregeld daarna vakkundig hersteld.
Toppers

Vlotte reactie na schadegeval, duidelijke afspraken en een prima leenauto stond klaar. Schade is keurig gerepareerd en de auto gewassen en van binnen schoon gemaakt. Vier jaar garantie op het... Vlotte reactie na schadegeval, duidelijke afspraken en een prima leenauto stond klaar. Schade is keurig gerepareerd en de auto gewassen en van binnen schoon gemaakt. Vier jaar garantie op het lakwerk. Prima service dus!

Uitstekende service door vakmensen

Snel en goed ontvangen waren duidelijk wat er moest gebeuren heel vriendelijk.
Daarna alles goed afgehandeld.

Bij Bons is de ontvangst prettig zakelijk er worden duidelijke afspraken gemaakt. Het door hun geleverde werk is prima ik ben erg tevreden over.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg over het hrrstel proces, keurig herstelt en ook nog schoon van binnen en buiten! Top!

Fijne communicatie, snel geholpen

Wij zijn superrrr tevreden hoe onze auto door autoschade Bons weer mooi is gemaakt.
Regelmatig kregen we een update over de gang van zaken. Zeer prettig hoe alles is gedaan,