Had een prima auto als vervanging, auto was binnen 2 dagen terug, netjes teruggebracht!

Als assurantiekantoor bevelen wij Autoschade Bons aan bij onze relaties uit de regio. Goede service,vakwerk en een schone auto terug,en een leenauto zodat men toch mobiel blijft.Ook mijn schade is... Als assurantiekantoor bevelen wij Autoschade Bons aan bij onze relaties uit de regio. Goede service,vakwerk en een schone auto terug,en een leenauto zodat men toch mobiel blijft.Ook mijn schade is weer terug mooi gemaakt.

Ze zijn zeer klantvriendelijk. En ook heel behulpzaam. En de schade is zeer netjes hersteld. Ben zeer te braden.

Gewoon prettig geregeld allemaal

Zeer snelle reparatie van mijn auto. Correcte en vriendelijke medewerkers, geven goede infomatie.
Leenauto beschikbaar. Schade dinsdagochtend gemeld aan verzekeraar, eerstvolgende vrijdag auto al gerepareerd! Super!

De schade aan mijn auto is niet alleen goed maar ook nog eens snel hersteld. Ik kan ASN niet alleen completeren met het geleverde werk maar ook voor het contact voor en tijdens de werkzaamheden... De schade aan mijn auto is niet alleen goed maar ook nog eens snel hersteld. Ik kan ASN niet alleen completeren met het geleverde werk maar ook voor het contact voor en tijdens de werkzaamheden verdienen ze een dikke ‘10’

Goede service, communicatie én reparatie.

Het contact is goed,en zij komen de afspraken na de auto leveren ze zelfs gewassen af.

Goede service. Zeer tevreden.

In eerste instantie liep communicatie niet vlekkeloos. Nadien correct en deskundig te woord gestaan en geholpen. Keurige leenauto meegekregen en afgetankt weer ingeleverd. Fijn dat bedrijf ook op... In eerste instantie liep communicatie niet vlekkeloos. Nadien correct en deskundig te woord gestaan en geholpen. Keurige leenauto meegekregen en afgetankt weer ingeleverd. Fijn dat bedrijf ook op zaterdagochtend geopend is!