Professioneel herstel, goede leenauto, auto was ook mooi meteen gewassen en gestofzuigd!

De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen, de schade is keurig hersteld en de wagen werd gewassen en uitgezogen weer afgeleverd.
Ook een extra stukje service door het polijsten bij een...
Ook een extra stukje service door het polijsten bij een iets beschadigde achterbumper
werd ook verholpen. Zou dit bedrijf zeer aanbevelen!

Vriendelijke behandeling en duidelijke afspraken

Goed en snel geholpen.

The service from ASN Autoschade Bons Veghel is second to none. My car was repaired in a timely manner and above all expectations. My car is showroom ready

ASN autoschade Bons is een zeer ervaren bedrijf al jaren naar ieders tevredenheid gevestigd in Veghel. Onze auto was na 2 dagen weer tiptop in orde. Perfect hersteld van de schade.

Contact is goed. Komen hun afspraken goed na en houden je op de hoogte van de voortgang. Gezien de drukte duurt het wel even voor je aan de beurt bent.

Snelle service, vriendelijk personeel!

Over het algemeen tevreden. Jammer dat ik pas heel laat werd geïnformeerd dat de glasmonteur te laat was. Hierdoor hebben ze de auto niet schoon kunnen afleveren (ik heb nog wel wel een... Over het algemeen tevreden. Jammer dat ik pas heel laat werd geïnformeerd dat de glasmonteur te laat was. Hierdoor hebben ze de auto niet schoon kunnen afleveren (ik heb nog wel wel een wasbeurt te goed).

Hier kan je goede afspraken maken.
Auto wordt zeer schoon geleverd
Schade hersteld, auto als nieuw