Prima geholpen, no nonsens gedoe

Van A tot Z goed geregeld.

Gewoon goed ! Duidelijke afspraken en prettig telefoonkontakt en overleg met J Michel.

Super bedrijf, vakkundig en vriendelijk.

De service aan de receptie was vriendelijk en duidelijk. Verder een goed en nette vervangend voertuig en de reparatie aan de auto was heel goed gedaan. Wij waren heel tevreden.

Snelle, goede service. Mensen die meedenken om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken én een fijne leenauto.

Correcte afhandeling , zowel bij het opnemen, als het afhandelen van de schade.

Het schadeherstel bedrijf was heel meedenkend in het vinden van oplossingen en kwam zelf met voorstellen. Omdat een medewerker ziek was kon de afspraak niet doorgaan en er werd gezocht naar... Het schadeherstel bedrijf was heel meedenkend in het vinden van oplossingen en kwam zelf met voorstellen. Omdat een medewerker ziek was kon de afspraak niet doorgaan en er werd gezocht naar oplossingen die voor mij goed waren.
De schade is naar tevredenheid opgelost. De medewerker die me te woord heeft gestaan was uiterst bekwaam en hulpvaardig.

Ik ben zeer tevreden hoe de auto hersteld is met schade.
Wat een klein min puntje is, dat ze eerst zeggen dat er geen leenauto is,
De aanhouder wint en hebt toch een leenauto...
Ik ben zeer tevreden hoe de auto hersteld is met schade.
Wat een klein min puntje is, dat ze eerst zeggen dat er geen leenauto is,
De aanhouder wint en hebt toch een leenauto gekregen.
Voor de rest ben ik zeer tevreden

Vriendelijke medewerkers en een vlotte deskundige afwikkeling van de schade met een uitstekend resultaat