Zeer kundige vakmensen. Prima service en zeer klantvriendelijk.

Reactie ASN Autoschade Beek:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Heel snelle en goede service.

Reactie ASN Autoschade Beek:

Heel graag gedaan. Bedankt voor de beoordeling.

Uitstekend

Bedankt !

Helaas moest ik 10 weken wachten voordat er plaats was om mijn schade te repareren. Verder wel netjes afgehandeld. De leenauto die ik meekreeg, was erg vuil van binnen en er brandde een lampje van... Helaas moest ik 10 weken wachten voordat er plaats was om mijn schade te repareren. Verder wel netjes afgehandeld. De leenauto die ik meekreeg, was erg vuil van binnen en er brandde een lampje van de bandenspanning. Wellicht een tip om de leenauto's beter te verzorgen en controleren?
Schade is keuring hersteld; niets meer van te zien.
Omwille van de drukte in het verkeer redde ik het niet om vóór 17.30 uur de auto weer op te halen, maar een vriendelijke dame was bereid om wat langer te blijven voor mij. Zeer gewaardeerd!

Reactie ASN Autoschade Beek:

Het is helaas erg druk waardoor de wachttijd soms langer is dan wij willen en het schoonmaken van de leenauto's er soms bij in schiet. We doen er alles aan om dit te voorkomen. Fijn dat u wel... Het is helaas erg druk waardoor de wachttijd soms langer is dan wij willen en het schoonmaken van de leenauto's er soms bij in schiet. We doen er alles aan om dit te voorkomen. Fijn dat u wel tevreden bent over het herstel van uw auto, daar draait het uiteindelijk allemaal op.
Bedankt voor uw begrip en de zeer mooie beoordeling.

Alles prima verlopen

Top ervaring. Prima vervangend vervoer, schade aan de auto goed hersteld en als kers op de taart auto gewassen en uitgezogen.

Reactie ASN Autoschade Beek:

Dankjewel voor de review.Fijn weekend.

Positief. de leenauto stond klaar, de schade is goed gemaakt en personeel vriendelijk en kundig

De auto ziet er weer als nieuw uit
Wielkast en sierstrip dus, echter de letters ""Speziale"" staan niet helemaar recht, zoals aan de rechterzijde

Nette ontvangst en uitleg keurige leenauto .mooie reparatie

Leveren goed werk! en het personeel is vriendelijk.
Leveren goed werk! en het personeel is vriendelijk.
Ze zijn alleen erg goed van vertrouwen als je de auto ophaalt, ik hoefde maar mijn auto merk te zeggen en krijgt zo de sleutel zonder enige vorm van identificatie.
Vertrouwen is goed maar controle is beter om problemen later te voor komen.