Ik werd snel en op een professionele manier geholpen. Alles vlgs afspraak, fijn op tijd weer klaar

Schade is snel afgehandeld. Reparatie is snel / goed gegaan. Communicatie (gegevens doorgeven aan de diensdoende medewerkers) is minder goed gegaan. Maar na telefoontje is dit goed afgehandeld.

Ik vind de dienstverlening erg goed.
Ik vind de dienstverlening erg goed.
Het was voor mij erg fijn dat ik de auto bij Hekkert in Maastricht kon afleveren die er verder voor hebben zorggedragen, dat mijn auto netjes naar Beek gebracht werd.
De schade is prima verholpen en ziet er weer picobello uit.
Mijn complimenten voor het personeel

Zeer fijn contact en zeer behulpzaam bij het uitzoeken van kleurstalen

Perfecte behandeling.
alles was perfect geregelde aanrader voor iedereen!

Vriendelijke medewerkers en correct geholpen bij de afhandeling van de schade. De auto ziet er weer als nieuw uit!

Prima service. Snelle reparatie. Vriendelijk personeel.

De (gelukkig) eerste ervaring met ASN Autoschade Beek is zeer positief. Vriendelijk personeel aan de telefoon en balie. Duidelijke afspraken en een goede communicatie. Afhandeling was naar... De (gelukkig) eerste ervaring met ASN Autoschade Beek is zeer positief. Vriendelijk personeel aan de telefoon en balie. Duidelijke afspraken en een goede communicatie. Afhandeling was naar tevredenheid en keurig verzorgd.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik bijzonder vriendelijk ben ontvangen en geholpen door het personeel.
ook de reparatie zelf is helemaal perfect gedaan door zeer kundige vakmensen.
verder...
ook de reparatie zelf is helemaal perfect gedaan door zeer kundige vakmensen.
verder kan ik alleen maar zeggen dat dit bedrijf een aanrader is voor de autoschade.

Heel goed, snelle reactie en service, ook nog binnen 2 dagen heel goed gerepareerd en goed afgeleverd. Ook de Leenauto was goed en stond al klaar toen ik kwam.