Vriendelijke service, fijne communicatie, meedenken in de verschillende mogelijkheden

Het contact met de mensen van dit schadebedrijf was prettig en we zijn correct te woord gestaan. Hetgeen moest gebeuren werd duidelijk uitgelegd. Van te voren is opgegeven wat de kosten zouden... Het contact met de mensen van dit schadebedrijf was prettig en we zijn correct te woord gestaan. Hetgeen moest gebeuren werd duidelijk uitgelegd. Van te voren is opgegeven wat de kosten zouden worden. Het bedrijf heeft de communicatie met de verzekeraar afgehandeld.
De schade is netjes gerepareerd. De deukjes in het zijporties en in het spatbord zijn mooi gespoten en niet meer zichtbaar. Bij aflevering was de auto binnen gereinigd en de buitenkant was gepolijst. Alles weer als nieuw. Prima bedrijf!

Heel goede ervaring gehad. Vriendelijk en legde goed uit wat ze gaan hadden. Keurige afhandeling. En nog de auto gewassen. Heel tevreden.

Heel prettige ervaring gehad met de medewerkers van ASN Zuidoost. Duidelijke afspraken kunnen maken. Toen bleek dat herstelwerkzaamheden wat langer duurde was het geen probleem om een leenauto mee... Heel prettige ervaring gehad met de medewerkers van ASN Zuidoost. Duidelijke afspraken kunnen maken. Toen bleek dat herstelwerkzaamheden wat langer duurde was het geen probleem om een leenauto mee te krijgen. De herstelwerkzaamheden zijn zeer netjes uitgevoerd!

Geen 10, omdat er bij de receptie geen voorzorg maatregelen waren getroffen i.v.m Covid' 19, zoals geen beschermscherm voor tussen de klant en receptionist en de receptionist droeg geen mondkapje.

Goede service, snel en adequaat gehandeld.

Vriendelijk en efficiënt. Het koste geen moeite om zaken gedaan te hebben.

Keurig te woord gestaan... en tot mijn verbazing was mijn auto helemaal gepoetst en van binnen schoongemaakt

Goed bedrijf met een prima service naar de klant gericht, goede communicatie over herstel en herstel duur. en schade fantastisch behandeld. Dus voor mijn kan dat niet beter.

De service was heel goed.
Mijn auto is van binnen en buiten nog helemaal schoon gemaakt.
Petje af.