Geen opmerkingen, gewoon TOP service

Prima service en erg vriendelijke medewerkers. Onze schade is uitstekend hersteld en we konden de auto zelfs één dag eerder ophalen. Fijn dat we een nette leenauto meekregen. Prima service en erg vriendelijke medewerkers. Onze schade is uitstekend hersteld en we konden de auto zelfs één dag eerder ophalen. Fijn dat we een nette leenauto meekregen.
ASN Autoschade = een superbedrijf.

Klantvriendelijk, adequaat en goede uitvoering werkzaamheden

Top service, zeer flexible, zoeken altijd voor de mogelijke oplossing

Van begin tot eind proffesioneel geholpen, persoonlijke service en goed zakelijk afgewikkeld met de verzekering.

Prima verzorgd. Betrouwbaar en deskundig.

Contact met ASN was heel prettig en vriendelijk.
Afspraken zijn goed nagekomen en service was uitstekend.

Gewoon een autospuiterij die zijn werk doet

Kwam hier voor de eerste keer met schade wat naar mijn tevredenheid is afgehandeld. Ben goed voorgelicht en prettig met enkele heren gesproken die verstand van zaken hebben. Ik hoop niet weer... Kwam hier voor de eerste keer met schade wat naar mijn tevredenheid is afgehandeld. Ben goed voorgelicht en prettig met enkele heren gesproken die verstand van zaken hebben. Ik hoop niet weer schade op te lopen maar zo ja, weet lk ASN te vinden.

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat . De auto ziet er weer uit of zij zo nieuw uit de garage komt. Ook zijn we zeer tevreden over de behandeling en contacten met de personeelsleden.