Ben vooraf goed geinformeerd door de man achter de bali over de gang van zaken.
De schade is vooralsnog keurig uitgevoerd.
Een minpuntje was echter dat ik een tweede afspraak moest maken...
Ben vooraf goed geinformeerd door de man achter de bali over de gang van zaken.
De schade is vooralsnog keurig uitgevoerd.
Een minpuntje was echter dat ik een tweede afspraak moest maken omdat bij de eerste afspraak het verkeerde onderdeel was geleverd.

Nette, snelle service! Uitstekend resultaat.

Perfect en snel service

Ik ben heel tevreden met de service.
Na de auto gebracht te hebben stond er een mooie gewassen lesauto ter beschikking.en niet zomaar een auto maar een mooie klasse auto.
Na 2 dagen mijn...
Ik ben heel tevreden met de service.
Na 2 dagen mijn auto opgehaald schade was keurig gemaakt en ook mijn auto keurig gewassen.maak je niet vaak mee

Vriendelijk geholpen en snel vervangend vervoer meegekregen.
Auto is prima gerepareerd en kwam netjes gewassen terug.
Goede service!

Super goed en professioneel bedrijf. en een top service.

Heldere en concrete afspraken door professionele klantvriendelijke baliemedewerkers

Flexibel met inplannen, vriendelijke mensen, auto keurig gewassen afgeleverd, en bij het brengen is mijn vrouw ook nog door ze naar het station gebracht. Wat wil een mensne nog meer.

Weerd netjes geholpen de medewerkers waren heel vriendelijk een duidelijke met het uitleg wat er verder zou gebeuren met herstellen van mijn autoschade.

Via de verzekering doorverwezen naar ASN, vriendelijke mensen en werd meteen goed geholpen! Service alles was goed geregeld. En mn schade was echt perfect hersteld, helemaal top!