Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Tevens een goede service en fijne communicatie

Duidelijk, komen afspraken na, goede service

Buitengewoon behulpzaam.

Vriendelijk en servicegericht!

Vriendelijke man bij de balie.
Auto keurig conform afspraak gerepareerd. Ook netjes schoon afgeleverd, zowel van binnen als van buiten.

Goede en duidelijke informatie van tevoren over de geschatte schade en benodigde reparatie. Reparatie vervolgens volgens plan uitgevoerd en auto netjes gerepareerd en van binnen en buiten blinkend... Goede en duidelijke informatie van tevoren over de geschatte schade en benodigde reparatie. Reparatie vervolgens volgens plan uitgevoerd en auto netjes gerepareerd en van binnen en buiten blinkend schoon afgeleverd.

Goedendag,

De schademaneger dhr Ruben Mesu heeft de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd ! Mijn dank.

Prima, goed geïnformeerd tijdens herstel. Auto was keurig gewassen en schoon van binnen.

Zeer behulpzaam, goede communicatie en mijn kleine schade was snel en mooi gerepareerd. Met name het contact met de planner heb ik als erg prettig ervaren.
Hartelijk dank!

Na contact te hebben gehad , kon ik direct een afspraak maken om langs te gaan. Mijn verzekeraar had al contact gehad met het schadebedrijf. Heel snel geregeld. Schade is netjes hersteld.