Het contact verliep zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer tevreden ,netjes op de hoogte gehouden van de reparatie en een vervangende auto meegekregen .De reparatie is keurig uitgevoerd .

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

Dit was mijn eerste ervaring met ASN , ik moet eerlijk zeggen dat mijn wagen erg mooi is gerepareerd
Alles was snel en erg goed afgehandeld.
Dus ik weet zeker waar ik de volgende...
Alles was snel en erg goed afgehandeld.
Dus ik weet zeker waar ik de volgende schade laat repareren.

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

ASN Amstelveen is telefonisch goed bereikbaar, komt afspraken na en mijn auto was zelfs een dag eerder klaar dan gepland!

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

Ik kan de klantvriendelijkheid meer dan waarderen.
Ik kan de klantvriendelijkheid meer dan waarderen.
Er wordt van tevoren verteld wat er gerepareerd gaat worden en als er dingen naar voren komen die je op het eerste gezicht niet kan zien dan wordt je netjes gebeld.
Het meest belangrijke is uiteraard de kwaliteit van de reparatie en die is van een uitzonderlijk hoog niveau.

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

Super ervaring! kundig gemaakt, afspraken na gekomen en de auto werd helemaal schoon afgeleverd. absolute aanrader.

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

Top service, snelle service, en beschikking over een leenauto, erg blij dat we de auto hier hebben laten herstellen

Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring.

De snelheid en afhandeling m.b.t. de reparatie van mijn auto zijn uiterst professioneel afgehandeld en naar volle tevredenheid.

Snel en mooi gerepareerd

Perfect gewerkt met stijl