De medewerkers klantvriendelijk

Werd er snel geholpen en het werk is keurig gedaan niets op aan te merken kreeg de auto zelfs gewassen terug
Top

ASN is een professioneel bedrijf die weet waar ze over praten. De medewerkers zijn vriendelijk en erg duidelijk in de communicatie. Geen verassingen achteraf en komen hun afspraken na. Top service!

Goed en vakkundig geholpen, zonder poes pas..... met zeer vriendelijke mensen!!

Ik vind Jeffrey een hele aardige en sympathieke man die altijd met je meedenkt wat de opties zijn. En ze leveren ook heel goed werk.

Zeer tevreden, uitstekend ontvangen goed geinformeerd en een prachtig eindresultaat

Super snel geholpen
Spuit werk 100% oké
Auto schoongemaakt
Vriendelijke mensen

Geweldige dienstverlening ervaren bij dit bedrijf. Klantcontact, duidelijke afspraken en werkwijze allemaal van een hoog niveau.

Zeer goed. Vriendelijk personeel. Ik werd direct geholpen waardoor ik mijn auto tot de dag van reparatie (14 dgn later) nog kon gebruiken (poging tot inbraak navigatiesysteem). Schade zeer vakkundig... Zeer goed. Vriendelijk personeel. Ik werd direct geholpen waardoor ik mijn auto tot de dag van reparatie (14 dgn later) nog kon gebruiken (poging tot inbraak navigatiesysteem). Schade zeer vakkundig verholpen.

Heel prettige samenwerking. Het hebben van de leenauto was heel goed.
De schade is uitstekend hersteld.