Yvonne

Ik vind het een fijne site/zaak.Altijd goed geholpen en eerlijk advies.

Goede Kennis van Produkten Vriendelijk Top

H.P. Huisman

Nagekomen afspraken. Snelle duidelijk uitgebreide hulp. Klant is Koning.

Ydema

Zeer klantvriendelijk

Conny

Je weet direct waa je aan toe ben

Professionele aanpak, snel gebeld voor afspraak, op tijd, en reparatie ruim binnen de afgesproken tijd afgerond.

Hk69

Ruime keuzes, goed geïnformeerd,de verkoper wist van alle merken.

Rebecca

Prettige bejegening door personeel en eigenaar van de zaak. Geven eerlijk advies, voor zover ik dat kan beoordelen.
Denken mee en hebben goed prijsaanbod gedaan. Met het apparaat uit voorraad...
Denken mee en hebben goed prijsaanbod gedaan. Met het apparaat uit voorraad kon ook nog dezelfde week worden geleverd en geïnstalleerd. Er werd heel snel een afspraak geregeld. Hiervoor zeker het rapportcijfer 9!
Helaas is bij het inbouwen van het apparaat de afwerking niet helemaal goed gegaan. Dat is niet te wijten aan de monteurs. Het bestaande keukenmeubel bleek al iets scheef te zijn ingebouwd en daar moesten de monteurs mee dealen. Er werd netjes aangeboden dit in de winkel te melden, zodat er naar een oplossing kan worden gezocht. Daarom voor het geheel een rapportcijfer 8. Eindconclusie: ik ben zeer tevreden over deze winkel.

Gerard Tode

In principe goede aankoop, wel misverstanden over de levering, als het apparaat niet uitgepakt wordt kan ik ook niet voor ontvangst in goede staat tekenen .
Op factuur lichte verf...
Op factuur lichte verf beschadiging door plakband gemeld.

Goede product kennis en vriendelijke benadering