Lies Bras

Prettig geholpen in de winkel bij de aanschaf van mijn nieuwe droger en zeer tevreden over de bezorgers, die het apparaat keurig netjes hebben geplaatst.

Yvonne

Wij hadden een reparatie verzoek ingediend en volgende dag zijn wij in ochtend gelijk gebeld. Reparatie zou lang gaan duren door bestelling van onderdelen. Daarom besloten om nieuwe te kopen. Kon... Wij hadden een reparatie verzoek ingediend en volgende dag zijn wij in ochtend gelijk gebeld. Reparatie zou lang gaan duren door bestelling van onderdelen. Daarom besloten om nieuwe te kopen. Kon telefonisch en eind van de week is die geleverd. Erg fijn dat dit zo snel geregeld kon worden.

RoEl ZeHa

In de winkel kregen we duiddelijke informatie en uitleg over de keuze van een nieuwe vaatwasser

Thuisgebracht, geïnstalleerd (inbouw) en de oude meegenomen

Geen...

Thuisgebracht, geïnstalleerd (inbouw) en de oude meegenomen

Geen beschadigingen en al het afval meegenomen

Klantvriendelijk en deskundig

VaN wijk

Zeer correct geholpen en afspraken op tijd

P.Schreij-Kosse

Snelle reactie op verzoek tot reparatie en reparatie mogelijkheid qua datum.

Stijn

Vriendelijke monteur die duidelijk aan gaf wat er mis was, daarnaast had hij een tip om verdere reparatie te voorkomen. Deze tip heeft uiteindelijk geholpen en het apparaat werkt weer goed.

Joshua Boer

Prima geholpen door Emre aan de Hesseplaats in Rotterdam

Carol en John van Peelen

Vakkundig en professionele begeleiding bij de aanschaf

Fam P Reijm Nieuwerkerk a d IJssel

Een geweldige winkel , waar je heel goed word geholpen , en heel vriendelijk ,