Chris Ruijsch

Top klantenservice en mooie horloges!

Wim Middendorp

Snelle levering en duidelijke info over het bestelproces.

N. vd Linden

Mooie horloge, snelle levering

Jerry Bokma

Top product, snelle levering

Bas van Tuijl

Op zich een mooi horloge. Wat enigszins teleurstelt is de horlogeband. Het zit niet geheel lekker om de pols. Hiernaast kun je de datum niet aflezen, en is er geen secondewijzer en stopwatch. Voor... Op zich een mooi horloge. Wat enigszins teleurstelt is de horlogeband. Het zit niet geheel lekker om de pols. Hiernaast kun je de datum niet aflezen, en is er geen secondewijzer en stopwatch. Voor een toch fors bedrag wat vreemd. Misschien vergis ik me.

Reactie MSTR Watches Nederland:

Hi Bas,
Hi Bas,
Bedankt voor je recensie! Ik heb even gekeken en zie dat je de Major in Zilver & Rood met leren band hebt besteld. De Major heeft wel degelijk een datum functie, deze wordt aan de rechterkant van de wijzerplaat weergegeven (links de dag, en in het midden het dagdeel). Uiteraard heeft de Major ook een traditionele secondewijzer. De Major heeft verder inderdaad geen stopwatch maar dat komt door de andere functies die hij heeft (veel meer kon er niet bij haha). Onze andere modellen (Ambassador, MK4 etc.) hebben bijvoorbeeld wel een stopwatch functie.
Mocht je verder nog vragen hebben over het horloge, laat het dan gerust even weten via de klantenservice.
Groet,
Roel
MSTR Watches
info@mstrwatches.nl

F.Dorio

Mooie horloges...goede service..snelle levering

Edwin

Positief, en dit is ook zeker niet mijn laatste automatische horloge die ik hier bestel

S Dreessen

Zeer goed. Heel mooi horloge.

D Hulsken

Goed, kwaliteits horloges!

Ivo de Kock

Blij met mijn nieuwe klokkie