J van Doorn

Helemaal TOP

Deniz Den Haag

Deniz uit Den Haag hier😁, de mooiste horloges voor een redelijke prijs😍, het enige sieraad voor een man haal je hier!!😌horloges zijn in t echt nog mooier als op de foto’s en voel me er nog... Deniz uit Den Haag hier😁, de mooiste horloges voor een redelijke prijs😍, het enige sieraad voor een man haal je hier!!😌horloges zijn in t echt nog mooier als op de foto’s en voel me er nog zelfverzekerder door😁, al 2 horloges gehaald mede omdat de service perfect is er word snel gereageerd via app en er word aan een oplossing gewerkt(bijv. als je baterrij na 2 jaar leeg is of je band door eigen schade vervangen moet worden ben je voor een hele schappelijke prijs geholpen. kortom top bedrijf twijfel niet geloof me het horloge(ambassador in mijn geval) is het mooiste wat je kan dragen en als je tijdens kantooruren besteld heb je hem de volgende dag al thuis(bij normale drukte natuurlijk)😂

Leo Dupon.

Mijn keuze is gevallen op het uurwerk MEISTER Ambassador rosé goud 45mm.
Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Is zeer mooi en weergeeft een stevige uitstraling en de afwerking is echt...
Mijn keuze is gevallen op het uurwerk MEISTER Ambassador rosé goud 45mm.
Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Is zeer mooi en weergeeft een stevige uitstraling en de afwerking is echt top.
Daar ik op details let, zijn de schroefjes zeer mooi ingewerkt. Je ziet dat dit uurwerk ontworpen is door een professionele designer.
Zeer attent van MSTR om een stel-apparaatje (zonder meerprijs) bij te doen om de armband aan te passen.
Over de levering ben ik ook zeer tevreden, snel en in een sterke verpakking.

Renato

Super service van Meister. Heb hier 2 horloges gekocht en op 1 v mijn horloges had ik op onverklaarbare wijze schade. Na contact te hebben gehad met Meister kon ik mijn horloge op sturen ter... Super service van Meister. Heb hier 2 horloges gekocht en op 1 v mijn horloges had ik op onverklaarbare wijze schade. Na contact te hebben gehad met Meister kon ik mijn horloge op sturen ter reparatie en kreeg hem binnen een week netjes terug. Fijn contact en ik raad Meister zeer zeker aan, hoog kwaliteit materiaal en goede service. Thnx again guys! Gr Renato

Home

Een mooie degelijke klok,hoop dat hij lang meegaat.

J van Doorn

Mooie klok in mooie verpakking. En netjes op tijd geleverd. TOP.

Nico

Good service and good quality watches .

Natuurlijk persoon

Heel goed. Vanaf eerste begin heel goed contact met informatie over model MSTR Ambassador Ultra Slim horloge. En daarom ook tot bestelling over gegaan.

Harald

Snelle levering van t horloge. Ben er blij mee. Precies als op de afbeelding. Ook het bijgeleverde schroevendraaiertje is prima!