Anita Van ierland

Erg goed

Snelle levering en snelle reactie

Beste Anita Van Ierland,
Bedankt voor uw goede review, wij zullen ons blijven verbeteren! Ik hoop dat u onze nieuwe nieuwsbrief gekregen heeft. Met vriendelijke groet,

Marja Snoek

Mijn bestelling verliep prima

Duidelijk

Pas 1 bestelling gedaan en uiterst tevreden

Beste Marja Snoek,
Bedankt voor uw goede review, hopelijk blijft het niet bij uw eerst aanschaf bij ons. Wij zien u graag terug :-). Met hele vriendelijke groet Sylvia Claes

Natasja

Snelle levering en goede service.

Communicatie, service en goede producten.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Natasja, bedankt voor de goede review! :-)
Beste Natasja, bedankt voor de goede review! :-)
Wij doen ook volgende keer weer met alle liefde ons best voor u. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet Sylvia Claes

Wendy

Service is zeer goed; persoonlijke benadering; overstijgt verwachtingen mbt online shop. Ik raad hen zeker aan!

Bij online-bestelling bellen ze je op als er iets is met de levertijd van artikelen of extra voordelige aanbieding en doen er alles aan om je goed van dienst te zijn! Bovendien zijn bestellingen... Bij online-bestelling bellen ze je op als er iets is met de levertijd van artikelen of extra voordelige aanbieding en doen er alles aan om je goed van dienst te zijn! Bovendien zijn bestellingen aangevuld met veel nieuwe monsters.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Wendy, wat een geweldig mooie review hebben wij van u gekregen! Wij zullen zeker ons best blijven doen, heel graag tot de volgende keer :-) Met lieve groet,
Sylvia...
www.mooiecosmetica.nl

Prima service, snelle levering.

Heldere toegankelijke informatie

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor uw goede review, wij zullen ons best blijven doen voor u! Met vriendelijke groet Sylvia Claes

Monique

Bijzonder prettig om hier je Maria Galland producten te bestellen door de persoonlijke benadering van MooieCosmetica! Je krijgt aanvullende informatie over het bestelde product en men denkt mee ten... Bijzonder prettig om hier je Maria Galland producten te bestellen door de persoonlijke benadering van MooieCosmetica! Je krijgt aanvullende informatie over het bestelde product en men denkt mee ten gunste van de klant!

Klantvriendelijkheid, service, goede site.

Geen!

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Monique, bedankt voor uw goede review! Wij beloven dat wij onze diensten en service te blijven handhaven. Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals... Beste Monique, bedankt voor uw goede review! Wij beloven dat wij onze diensten en service te blijven handhaven. Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals dank,

Ginie de Boer

Uitstekend

Overzichtelijk

Beste Ginie de Boer,
Beste Ginie de Boer,
Bedankt voor uw goede review, wij zullen ons best blijven doen voor u! Wij werken eraan om u een mailing met nieuws en aanbiedingen te kunnen geven. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Sylvia Claes

Snel geleverd

Niks

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor uw hele goede review, wij zullen zeker ons best blijven doen voor u! Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet,

Afhandeling bestelling perfect

Snelle afhandeling en contact via mail

Reactie MooieCosmetica.nl:

Hartelijke dank van uw mooie en duidelijke beoordeling, Wij doen onze best om zo snel mogelijk en duidelijk mogelijk altijd de gewenste bestelling te leveren. Graag tot weerziens Met beste groet... Hartelijke dank van uw mooie en duidelijke beoordeling, Wij doen onze best om zo snel mogelijk en duidelijk mogelijk altijd de gewenste bestelling te leveren. Graag tot weerziens Met beste groet team www.mooiecosmetica.nl

Monique

Fijne afhandeling van mijn bestelling.

Ik was vergeten mijn adres in te vullen en werd keurig gebeld om er voor zorg te dragen dat de bestelling op tijd geleverd zou worden. Hartelijk dank!