R coehorst

Mijn ervaring is dat ik de bestelling netjes aan heb gehad.

Had 4 x Maria galland 902 besteld en betaald. Nu krijg ik er maar 2 aan omdat deze uit de collectie gaat . Tip: geef aan op de site dat er nog maar 2 zijn. Nu moet ik weer wachten op het... Had 4 x Maria galland 902 besteld en betaald. Nu krijg ik er maar 2 aan omdat deze uit de collectie gaat . Tip: geef aan op de site dat er nog maar 2 zijn. Nu moet ik weer wachten op het terugstorten van mijn geld.

C.C. de Neef

Super service.

Duidelijke informatie en een zeer snelle levering

Geen tips of verbeterpunten

Marlies otten

De enorme vriendelijkheid

De snelheid.

Gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn.

Helma Verhulst

Snelle levering, goede prijsstelling

Nette afhandeling van bestelling, kwam graag terug daar bij vorige bestelling het reeds betaalde bedrag netjes werd teruggestort. Zo bind je klanten??

Ga zo door

Tineke

Leverd wat je besteld.

Leverd als extra 3 proefjes

Track & trace code naar klant sturen.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Wat jammer dat u ons matig heeft beoordeeld.
Deze bestelde lichaamsproducten waren niet op voorraad en moesten besteld worden in Duitsland.
Een snelle levering binnen een dag lukt dan...
Wat jammer dat u ons matig heeft beoordeeld.
Een snelle levering binnen een dag lukt dan helaas niet,dat hebben wij ook vermeld op de site.
Op de site staat ,wij streven erna om nog de volgende dag te leveren uitgezonderd als een product niet op voorraad is.Daarnaast zijn wij ook nog afhankelijk van de pakketbezorger.
Wij willen u hartelijk danken voor het invullen van de review,wij zijn blij met elke aanbeveling waar wij altijd van kunnen leren .
Met vriendelijke groet Maudy Vossen

Christine

Zeer positief.

Prettig persoonlijk contact.

Ja, het is handig dat je tijdens het bestellen al kint zien of een product direct leverbaar is, of dat het product even op zich laat wachten.

JWT kip

Late reactie op de bestelling

Het probleem met de bestelling accuraat opgelost ook extra proef producten ontvangen . Een prettig telefonisch contact.

Sneller reageren als niet geleverd kan worden of dat er met de bestelling iets misgaat

Ginette de Bruijn

Ik heb een bestelling geplaatst van Maria Galland ... Uitstekend website . Duidelijk. Prijs interessant .

De duidelijkheid

Diederika Klinkenberg

Snelle levering, professioneel bedrijf.
Positieve ervaring!

Accuraat en snel.

X

Lenneke

Snelle en correcte service. En als het product niet voorradig is, doen ze hun best om het snel te verkrijgen en bellen ze netjes op.

Correcte service

Indien product uit assortiment is/gaat, eerder op de site vermelden