Prima!!

Snelle levering en goed verpakt

Beste Anoniem,
Bedankt voor de goede beoordeling en wat fijn dat u de tijd neemt om dit voor ons
en onze nieuwe klanten te doen!
Nog een hele fijne dag!
Groet, Marianne.

ineke Grefhorst

Alle bestellingen correct afgehandeld

volgens afspraak

nvt

Beste Ineke,
Bedankt voor de positieve beoordeling en wat fijn dat u zo tevreden over ons bent.
Een fijne dag nog!
Met vriendelijke groet, Marianne.

Claire Suyver

Super goede ervaring met MooieCosmetica.

Als er iets onduidelijk is, wordt er meteen contact met je opgenomen.
Vlotte verzending.

N.v.t.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Claire, Bedankt voor jouw mooie review en de positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs!
Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals dank.
met...
Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals dank.
met beste groet Sylvia Claes www.mooiecosmetica.nl

Dominique

Heel goed

Goeie prijzen

Niks

Beste Dominique,
Beste Dominique,
Dank voor de moeite die u genomen heeft voor deze review, ik zag dat uw feedback bij aftersales. Dat zullen wij meenemen om te verbeteren. Mocht u interesse hebben wij hebben iedere maand aanbiedingen op onze nieuwsbrief.
Nogmaals dank en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,

Ginie de Boer

Zeer goede ervaring

duidelijke informatie

vooralsnog geen

Beste Ginie de Boer,
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat u zo tevreden bent! Nogmaals dank voor dit mooie cijfer!! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,

Nadja

Snelle levering en goede service. 1 product werd nageleverd en hier werd goed over gecommuniceerd.

Goede communicatie

Evt op de website aangeven of producten voorradig zijn

Beste Nadja,
Beste Nadja,
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat u zo tevreden bent! Wij blijven bezig met verbeteringen op onze shop en zullen uw verbeterpunt zeker meenemen. Nogmaals dank voor dit hoge cijfer!! Met vriendelijke groet,

Fini van Zoelen

Die is goed.

Het is erg plezierig om een van de medewerkers te kunnen spreken. Zonder een gedoe met druktoetsen en keuzemogelijkheden.

Beste Fini van der Zoelen,
Bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat u onze persoonlijke service zo op prijs stelt!
Een fijne dag nog en graag tot ziens. Groet, Marianne.

C.C. de Neef

Goede service en snelle levering

Advies via Whatsapp

Nvt

Beste C.C. de Neef,
Bedankt voor de review en wat fijn dat u zo tevreden bent!
Nog een fijne dag en graag tot een volgende keer. Groet, Marianne.

J.C. van Olst

Heel erg goed. Ze geven desgewenst advies en zijn altijd erg vriendelijk

Scherpe prijzen, snelle levering en altijd heel veel leuke cadeaus bij de bestelling

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Coby. Bedankt voor jouw mooie review en de positieve feedback die je ons via de mail hebt verstuurd. Dit stellen wij zeer op prijs!
Wij wensen jou nog een heel fijn weekend en graag tot...
Wij wensen jou nog een heel fijn weekend en graag tot de volgende keer. Groet, Marianne

Ilse

Erg goed, snel en zorgvuldig

Snel en leuk dat je mini's bij de aankoop krijgt.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Ilse, Nog heel erg bedankt voor uw goede review! Wij beloven dat wij onze diensten en service te blijven handhaven. Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals... Beste Ilse, Nog heel erg bedankt voor uw goede review! Wij beloven dat wij onze diensten en service te blijven handhaven. Heel graag tot de volgende bestelling, met vriendelijke groet en nogmaals dank,
Sylvia Claes www.mooiecosmetica.nl