Mokieno

Petra

Wederom zeer tevreden. Iedere keer een feestje om te ontvangen en uit te pakken.

Ruby

Perfecte kwaliteit

Anita Meeusen

Duidelijke website, snelle levering. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat, maakt het online kopen minder afstandelijk.

Dag Anita,
Dag Anita,
Bedankt voor deze review! En wat ontzettend leuk om te lezen dat het doel waarmee wij de kaartje schrijven slaagt 💕 proberen online shoppen persoonlijker te maken. Nogmaals bedankt voor de mooie aankoop en heel veel plezier van de bijzonder mooie oorbellen.

Trudi

Mooie sieraden besteld, in het echt nog mooier dan op de site, hierom blij verrast. Spannend om online te bestellen, zonder het in het echt te zien. Resultaat mag er zijn, blij verrast, wat de... Mooie sieraden besteld, in het echt nog mooier dan op de site, hierom blij verrast. Spannend om online te bestellen, zonder het in het echt te zien. Resultaat mag er zijn, blij verrast, wat de schoonheid van de sieraden betreft. Feestelijk ingepakt met een persoonlijk kaartje. Ik ga zeker hier weer bestellen

Dag Trudi,
Dag Trudi,
Bedankt voor deze review! Wij kunnen het ons heel goed voorstellen dat het online aankopen van een sieraad inderdaad spannend is. Wij vinden het dan ook geweldig dat we dit vertrouwen van u hebben gekregen, dank! Nogmaals bedankt voor uw aankoop en heel veel plezier ervan.

Anita Meeusen

Mooie oorbellen. Snelle en correcte levering en heel mooi verpakt

Joyce

Ik ben echt super blij met mijn ring. Hij was snel verzonden, veilig verzonden, en prachtig ingepakt. Voelde echt als een cadeau! Enorm bedankt team Mokieno! ❤️

Dag Joyce,
Bedankt voor deze review! Geweldig om te lezen dat het overkomt alsof er een cadeau ontvangen wordt. Nogmaals bedankt en heel veel plezier van het sieraad.

Suzanne Senden

Prachtige ring ontvangen.

Anne Wammes

Prima en attente service, product goed omschreven en kwalitatief wat ik er van verwacht had.

Karlijn

Mooie producten voor een goede prijs en een snelle levering! Zeker een aanrader!