Mokieno

Zeynep

Hele mooie sieraden en snelle levering. Je ontvangt de artikel met een handgeschreven tekstje.

Mine

Voor het eerst oorbellen besteld op deze site en volgende ochtend al een mailtje gehad dat ze verzonden waren. Oorbellen zaten in een leuk doosje en was verder heel mooi ingepakt. Kwam goed uit... Voor het eerst oorbellen besteld op deze site en volgende ochtend al een mailtje gehad dat ze verzonden waren. Oorbellen zaten in een leuk doosje en was verder heel mooi ingepakt. Kwam goed uit omdat het een cadeautje was. Heel blij met de bestelling en snelle service!!

RB

Bedankt voor de prachtige ring! De ring moest eerder kleiner gemaakt worden, maar binnen enkele dagen had ik de ring al in huis. Het pakketje was een echt kadootje inclusief handgeschreven kaartje.

Sonja Meijers

Tevreden over aankopen.

Samentha Beijert

Een prachtige zegelring gekocht voor mijn man. Eenmaal de ring ontvangen was het een feest om het cadeau te geven en voor mijn man om het uit te pakken.
Aangenaam verrast!

Snelle...
Aangenaam verrast!

Snelle verzending, heldere communicatie, prachtig product en mooie verpakking!

Danielle Leenders

Perfect

Danielle

Zeer positief!

Erdinc

Geweldige service en super blij met mijn aankoop!