Mokieno

Vakil Eelman

Zij zijn zeer klantvriendelijk, snel en bieden mooie sieraden aan

Nico Postma

Vriendelijk, geweldige service!

Stephanie

Mokieno sieraden bieden naar mijn mening heel kwaliteitsvolle sieraden aan, tegen betaalbare prijzen. Ikzelf, was super tevreden met mijn aankoop, in het echt was de ring nog mooier dan op de foto!... Mokieno sieraden bieden naar mijn mening heel kwaliteitsvolle sieraden aan, tegen betaalbare prijzen. Ikzelf, was super tevreden met mijn aankoop, in het echt was de ring nog mooier dan op de foto! Heel klantvriendelijk, ze helpen je direct als je een vraag hebt. Snelle levering naar België en de ring was ook mooi verpakt. Een aanrader!

Karin Van Doorn

Geweldige service

Dennis

Wat een geweldige service en klantvriendelijkheid. Wij komen hier zeker terug!

Elzbieta

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Het product was zoals getoond op de foto. Correct en vriendelijke geholpen.

Lieke

Super!
Super!
Een vintage ring stond al n tijdje op mijn lijstje. Toen werd ik verwezen naar Mokieno, zoveel keus ik kon niet kiezen. Het zijn er dus ook 2 geworden. Snelle reacties, leuk ingepakt, vlot vermaakt. Ben erg blij en tevreden, leuk contact met de eigenaresse.

Caroline

Leuk en professioneel.