Mokieno

Roos van Eijndhoven

Mooie siraden aan goede kwaliteit voor een goede prijs. Duidelijke foto's. Snelle verzending. Ringzn op maat gemaakt.

Renske

Wederom zeer tevreden! Voor de tweede keer een ring gekocht bij Mokieno. De communicatie is top, de verzending mega snel en de kwaliteit is ook super. Ik denk dat ik jullie maar moet gaan ontvolgen... Wederom zeer tevreden! Voor de tweede keer een ring gekocht bij Mokieno. De communicatie is top, de verzending mega snel en de kwaliteit is ook super. Ik denk dat ik jullie maar moet gaan ontvolgen op sociale media, want ik word me toch een partij hebberig van alle mooie producten!

Ruud

Top service met een persoonlijk tintje

Claudia van Zantvliet

Zeer goede service

Christian Benerink

Geweldig

jeannette

Mooie ring en perfekte levering !!

Roos

Mooie vintage ring uitgezocht voor mijn huwelijk. Zaterdags besteld, maandagochtend al in huis. Het pakketje was erg mooi ingepakt, alleen het uitpakken was al een feestje! De ring paste perfect en... Mooie vintage ring uitgezocht voor mijn huwelijk. Zaterdags besteld, maandagochtend al in huis. Het pakketje was erg mooi ingepakt, alleen het uitpakken was al een feestje! De ring paste perfect en was zelfs nog mooier dan op de foto's. Ik zal hem met veel trots dragen. Al met al dus superervaring!

M. van der Velden

Prachtige vintage ring gekocht/gekregen voor mijn 18e verjaardag. Hij is zo uniek en werkelijk zo mooi. De verzending was snel en er zat zelfs een persoonlijk briefje bij. Kortom: goede ervaring!!... Prachtige vintage ring gekocht/gekregen voor mijn 18e verjaardag. Hij is zo uniek en werkelijk zo mooi. De verzending was snel en er zat zelfs een persoonlijk briefje bij. Kortom: goede ervaring!! Daarnaast zijn de prijzen erg goed, dus als je een ring nodig hebt, ga naar Mokieno!

Claire

Geweldige ring gekocht. Op locatie mogen passen & daarna naar maat gemaakt. Bedrijf is ontzettend goed bereikbaar & denkt mee met de klant!