Michiel Louis Hans Baelde Jansen

Eigelijk heb ik er een kater van, en wil kijken of ik hier een klacht van kan opstellen want dit klopt niet hoe dit is gegaan in verhouding kosten baten bij het afslyiten van deze lening ( mijn 3e )

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

zullen moeten kijken hoe we dit aanvliegen

Jan Mulder

Redelijk, maar kan beter!

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Het zou al een stuk beter zijn dat als een klant een optie heeft genomen en daar over in overleg is met de accountbeheerder de optie in de tussentijd niet kan verlopen. Dat voorkomt teleurstellingen... Het zou al een stuk beter zijn dat als een klant een optie heeft genomen en daar over in overleg is met de accountbeheerder de optie in de tussentijd niet kan verlopen. Dat voorkomt teleurstellingen en komt wat onpersoonlijk over.
Tevens vond ik het jammer dat mijn geld al een volle week bij de notaris stond alvorens de akte passeerde. Dat scheelt mij toch een week rendement. Alles moest snel geregeld zijn, en dan toch nog een week wachten!

Erg plezierig, duidelijk en snel geregeld

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Nee, ik vond het allemaal erg goed

Theo Boekee

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

vlotheid tussen acceptatie en tekenen mag sneller

Lex Bakker

Zeer goed, prettig gesprek met Erwin. Klanten waren blij dat zij eindelijk gehoord werden. Snelle claim, professionele afwikkeling

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Sneller traject richting de notaris en verstrekking

Hans

Dan altijd kan bellen en goed geholpen word door jullie en mijn contact persoon
Eduard Ik vind dat als ik iets niet weet of kan omdat ik niet gewend ben met een computer te werken
Dan altijd kan bellen en goed geholpen word door jullie en mijn contact persoon
Eduard
Ik geef jullie team een volle 8+
M V G

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Nee blijf zo doorgaan ik ben tevreden met jullie

Ahmadullah Paykar

Goed en professioneel, snel reageren en de zak afhandelen.

Cedamire Vastgoed ,Cornelis Johannes Heeneman

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

info na na bieding tot dag notaris

Professioneel

Tot heden niet