Theo Angevare

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De telefoon wordt super snel opgenomen, maar het beloofde terugbellen wordt nog wel eens vaker vergeten. (ze hebben het te druk, denk ik)

Peter August van Nimwegen

De indruk die ik van Mogelijk.nl heb is dat jullie een goed product hebben maar niet genoeg mensen hebben om een goede dienstverlening te bieden. Chaotisch, gebrek aan communicatie en steeds weer... De indruk die ik van Mogelijk.nl heb is dat jullie een goed product hebben maar niet genoeg mensen hebben om een goede dienstverlening te bieden. Chaotisch, gebrek aan communicatie en steeds weer beloftes die niet worden nagekomen. Dit begon tijdens de offerte fase waarin steeds weer werd beloofd dat de offerte de volgende dag kwam en er geen enkele communicatie was over het uitblijven. Medewerkers zijn slecht bereikbaar. Ook later in het proces kwam ik het zelfde tegen, nadat ik vroeg om goedkopere notarissen in te schakelen werd een belofte gedaan die niet werd nagekomen, ook weer zonder communicatie. Tenslotte wil ik er op wijzen dat er een artikel in jullie hypotheekakte staat, die de geldnemer in een moeilijke situatie kan brengen. Geld moet worden teruggestuurd als de geldgever illegaal heeft gehandeld, maar dat is iets dat buiten de schuld van de geldnemer gaat. Consequenties zijn voor de geldnemer, zonder compensatie. Nu ga ik er vanuit dat dit niet snel het geval zal zijn, maar de notaris gaf ook aan dat dit eigenlijk niet kan.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Zie hier boven, beloftes nakomen en betere communicatie.

Eef de Jong

info@vdl-finadvies.nl

Prima ervaring jammer dat na goedkeuring investeerder traag was en overdracht wat lang op zich heeft laten wachten

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Geen toezegging voor investeerder helemaal rond is

Goede ervaring

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

sneller reageren op, via de chat, gestelde vragen.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Alles was duidelijk en snel

Marjolein Thoen / Straksbegintnu

Zeer prettig

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

nee niet echt heel tevreden

Jozef Peter Wilhelmus Johannes Maria op het Veld

Nee