Cees Bakkum

Traject is lang

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

zorg dat de termijn waarbinnen geldschieters moeten reageren verkort wordt en stel als voorwaarde dat de gelden die benodigd zijn direct kunnen worden verstrekt

Persoonlijk vind ik de communicatie matig

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De klant beter en regelmatig op de hoogte houden. Ik heb zelf te vaak moeten bellen hoe ver de gang van zaken er bijstaan.

Prima ervaring, kordaat en zakelijk

nee

Perfect

Kan niet beter

Dante Garnole Deterala

Heb me heel goed geholpen

nee

Rene van Gameren

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

sneller reageren wanneer er om wordt gevraagd

Mijn eerste samenwerking met Mogelijk BV, waarbij een senior accountmanager me hielp bij financiering voor mijn bedrijfspand, was positief. Echter, onze recente financieringsaanvraag verliep minder... Mijn eerste samenwerking met Mogelijk BV, waarbij een senior accountmanager me hielp bij financiering voor mijn bedrijfspand, was positief. Echter, onze recente financieringsaanvraag verliep minder soepel, vooral wat betreft communicatie. Ik waardeer heldere en tijdige communicatie, maar dit ontbrak soms. Ik kon de accountmanager niet altijd bereiken en ontving geen reactie op latere e-mails, wat tot problemen leidde, inclusief vertragingen en boetes.

Dit gebrek aan communicatie heeft mijn vertrouwen in Mogelijk BV geschaad. Hoewel dit vooral te maken had met de huidige accountmanager, hoop ik dat toekomstige samenwerkingen soepeler zullen verlopen.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Transparantere communicatie met de klanten

Jacobus van der luit real estate bv

Top

Snellere notarissen

Op bezoek geweest in Breukelen / geweldige ervaring.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Laatste stap naar notaris iets meer duidelijkheid