8.1/10
Snelheid offerte

Positief, vlotte levering, vlot geholpen bij problemen

Directe hulpen vlotte bereikbaarheid bij problemen met levering door DHL

2x wat besteld

overzichtelijk

nvt

Leuke mensen werkzaam, door de drukte niet altijd even effectief in het werk.

Eigen magazijn / producten in beheer

Meer informatie over geplaatste bestellingen

Muehlhan BV Steigerbouw

Super !

service en klantgericht, heel vriendelijk en geen probleem om iets snel op te pakken of te leveren

ga zo door !

Lodewikus

De ervaring met Mitari is goed en ze leveren goede producten.

Met storingen zijn ze snel op locatie en kunnen snel handelen voor het bestellen van onderdelen.
Ook voor het leveren van hijsmateriaal is er een snelle levering

Verbeterpunten zijn, betere bereikbaarheid soms, opvolgen van keuringsrapporten en hierover communiceren met de klant.

Eric Duijmelinck

Wij zijn zeer tevreden. Na jarenlang weinig zaken met elkaar gedaan te hebben, hebben we dit weer opgepakt. Dit is bijzonder prettig verlopen en zal dan ook vervolgd worden.

Kundig geholpen, en voelde me klant.

Uitstekend contact gehad zowel telefonisch als via de mail

Handelen direct to the point

Duidelijke melding van maken wanneer er transportkosten gemaakt moet worden en controleren of volgens offerte geleverd word

Demutech

Gewoon super, keurmeester geeft tevens goed advies

prijs/kwaliteit verhouding is super
servicegerichtheid en meedenken hoe we onze rapportage

Eijsten

Geen beste ervaring. Producten uitgezocht op hun online platform. Ik had hier vragen over maar telefonisch niet te bereiken. Toen naar Mitari zelf gebeld. Ik kreeg een meisje aan de lijn die op geen...

Slechte bereikbaarheid, ondeskundige klantenservice, onnavolgbare prijzen die niet uit te leggen zijn. Er is geen enkele poging gedaan om mijn onvrede weg te nemen.

Reactie Mitari.nl:

Wij hanteren online inderdaad de laagste prijs om de volgende redenen; geen telefonische ondersteuning, geen advies, uitsluitend bij vooruitbetaling, geen debiteuren risico etc. Bij levering offline leveren wij inderdaad op rekening maar als de kredietwaardigheid slecht is of onbekend hebben wij hier inderdaad een opslag. Ieder bedrijf is volgens ons gerechtigd om zelf zijn prijsbeleid en leveringsvoorwaarden te maken. Betreffende de levertijden willen wij graag zo transparant mogelijk naar onze klanten communiceren. 24 of 48 uur beloven en na 1 week pas leveren vinden wij ongepast. Onze organisatie wordt doorlopend aangepast maar wij leveren “Hijsgereedschappen”. Het samenstellen, certificeren, keuren geschied door erkende EKH-keurmeesters en moet nu eenmaal met de nodige zorgvuldigheid gedaan worden en dat gaat nu eenmaal soms ten koste van een snelle levertijd. Maar dat vertellen wij onze klanten graag vooraf.

Mijn ervaring met de de medewerkers van Mitari is positief.

Maken waar wat ze zeggen ,levertijden , prijs kwaliteit verhouding is goed.

Geen tot nu toe.