Toon van Daal

Prima leverancier

vdlbusvalkenswaard

Mitari is een fijn bedrijf om mee samen te werken, en vlotte leveringen ook Jeremy is een zeer fijne contact persoon die je goed begeleid en adviezen geeft.

Moreno

Fijne samenwerking met Mitari! Advies van hoog niveau en goede service.

Eduard

Mitari is een fijn bedrijf om mee samen te werken, duidelijke webshop met een ruim aanbod en vlotte leveringen.

thyssenkrupp-materials

Magneet besteld eigen merk van Mitari, met een kort lijntje naar Mitari snel geleverd .

Jeanette Bosch/ Aannemingsbedrijf GWW Bosch

Jurgen Liebregt/ De Ridder SRM

Serge Bomal

Nul, aucun service à la clientèle !

Reactie Mitari.nl:

Cher client,
Cher client,
Nous sommes interpellés par votre commentaire négatif. En effet, nous avons pu détecter de nombreuses erreurs lors de la création de votre compte client sur 2 boutiques en ligne différentes. Cette interaction entre les boutiques de 2 pays différents est à l'origine de la différence de prix constatée et directement créditée par notre service financier. La saisie incorrecte de vos identifiants de connexion était aussi à l'origine d'un retard de traitement, comme expliqué par notre service client.
Votre commande a bien été traitée, expédiée et livrée après avoir solutionné l'ensemble de ces contraintes, inédites pour nous.
Nous espérons que nos produits vous apporteront entière satisfaction.
L'équipe Mitari.nl

Vakgarage van Vroenhoven

Niet een hele goede ervaring gehad. ben bij het bedrijf langs gereden voor een loopkat. dit was niet mogelijk om deze op dat moment af te halen, zonder dat er een debiteur nummer was aangemaakt.(het... Niet een hele goede ervaring gehad. ben bij het bedrijf langs gereden voor een loopkat. dit was niet mogelijk om deze op dat moment af te halen, zonder dat er een debiteur nummer was aangemaakt.(het was 16.55 uur)enig zins begrijpelijk.
volgende morgen meteen een debiteur nummer aangemaakt en het artikel besteld en betaald en aan gegeven op de side dat ik het ophaal in Best.
daar aangekomen krijg ik te horen dat dat zo niet werkt en dat ik maar terug moest komen als de looporder was verwerkt. dit kon 2 dagen duren!!
na veel aandringen en bellen kon ik de dag er op vanaf 12 uur het artikel ophalen. terwijl op dat moment een medewerker aan gaf dat hij het artikel zo kon pakken maar dit mocht niet.
zeer slechte service.
2 dagen heb ik niet verder kunnen gaan met mijn werk omdat ik dit artikel niet op tijd had.
dit ondanks dat er op de webside staat vermeld uit voorraad leverbaar.
omdat ik haast had dacht ik, ik laat het ophalen hoe sneller ik weer aan de slag kan.
dit was dus een flinke tegenvaller.
jammer dat er niet mee gedacht wordt met de klant.

Reactie Mitari.nl:

Beste Vakgarage van Vroenhoven,
Beste Vakgarage van Vroenhoven,
Ontzettend vervelend dat u onze service heeft ervaren zoals beschreven. Uiteraard willen wij alle klanten z.s.m. helpen, ook al is dat om 16:55 uur. Wat we niet helemaal kunnen plaatsen is de opmerking; “terwijl op dat moment een medewerker aan gaf dat hij het artikel zo kon pakken maar dit mocht niet”. Gezien dit simpelweg niet mogelijk is gezien ons automatiseringssysteem. We gaan dit intern nakijken wat hiermee is bedoelt.
Hopelijk weerhoudt dit u niet om nogmaals te bestellen.
Team Mitari