Michel / Voscon vbs bv

Erg tevreden met de service of het nu materialen die we bestellen maar zeker ook de keurmeesters die jaarlijks terugkeren om alles weer te keuren

GKBMV b.v

Mitari is een uitstekende partij om mee samen te werken, ze bieden een uitstekende service voor scherpe prijzen.Ook het contact met onze accountmanager Jeremy ervaren wij als zeer prettig hij is... Mitari is een uitstekende partij om mee samen te werken, ze bieden een uitstekende service voor scherpe prijzen.Ook het contact met onze accountmanager Jeremy ervaren wij als zeer prettig hij is goed te bereiken voor vragen en wil je altijd verder helpen, ook voor het jaarlijks keuren van onze honderden kettingen en stroppen draait de Firma Mitari zijn hand niet om en alles is uitstekend in te zien in hun eigen certificatie systeem. Al met al zijn wij zeer tevreden over Mitari en ik zou willen zeggen tegen iedereen die daar zijn steentje voor bijdraagt: GA ZO DOOR!

Rob Rosbergen / Stichting Molen Kortenoord

Snel, vakkundig en conform afspraken

L j Niessen Wilwy bv

Zeer Goed

Reactie Mitari.nl:

Beste L.J. Niessen, bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je onze service als zeer goed hebt ervaren. Hopelijk tot snel!
Groet - team Mitari

Jan Goesten

Prettig

Reactie Mitari.nl:

Beste Jan, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! We hopen je snel weer te zien!
Groet, Team Mitari

Van Santen Transport B.V.

Prima geregeld

Reactie Mitari.nl:

Beste Michel, wat fijn dat je een review hebt geplaatst. Het is goed om te lezen dat je tevreden bent! We hopen je snel weer terug te zien, groeten Team Mitari!

frank bootsma

Bedankt voor de review Frank, wat fijn dat u tevreden bent! Groet, Team Mitari

Ruud Segers

Niks mis mee

Reactie Mitari.nl:

Bedankt voor de review Ruud, het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Team Mitari

Erwin Behrendt

Verschicken mit DPD