Joop van Ballekom

Prettig

Paul Volker

Positieve ervaring snel en adequaat geholpen met de bestelling

JayZer

's Maandags 3 spanbanden besteld met een gemelde levertijd van 1 a 2 werkdagen. Donderdag toch maar even gebeld, omdat ik nog geen bericht had ontvangen en ik vrijdag de spanbanden nodig had voor... 's Maandags 3 spanbanden besteld met een gemelde levertijd van 1 a 2 werkdagen. Donderdag toch maar even gebeld, omdat ik nog geen bericht had ontvangen en ik vrijdag de spanbanden nodig had voor mijn aanhanger en vakantie. Het systeem is niet erg flexibel, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen.

Pon Equipment bv

Goede producten en goede service en advies

Henk vd Heijden BWT Weegtechniek

Goede communicatie, goede webshop alleen vind ik de levertijd wat aan de lange kant

Pepping Houtbouw Allround & Buitenleven

Degelijk materiaal en snelle leveringen!

Roy Senden

Goede prijs, snelle levering!

METAGRO BV

Mitari is een bedrijf wat met de klant meedenkt en waar nodig ook ontzorgt. Jeremy Steenlage heeft ons bij een capaciteitsprobleem zeer goed geholpen zodat onze servicewagens weer snel met gekeurde... Mitari is een bedrijf wat met de klant meedenkt en waar nodig ook ontzorgt. Jeremy Steenlage heeft ons bij een capaciteitsprobleem zeer goed geholpen zodat onze servicewagens weer snel met gekeurde hijsmiddelen op weg konden gaan.