Ferdinand Haberl

Wij hebben voor de eerste keer bij dit bedrijf vijf Hedera elementen van 1,80x1,20 besteld. Levering snel geen lange wachttijden maar het was een misverstand, dit misverstand is binnen twee dagen na... Wij hebben voor de eerste keer bij dit bedrijf vijf Hedera elementen van 1,80x1,20 besteld. Levering snel geen lange wachttijden maar het was een misverstand, dit misverstand is binnen twee dagen na tevredenheid honderd procent opgelost TOP_TOP. Van mij een dikke 10.

Lisa

Snelle levering. Donderdagavond besteld, maandag geleverd. 3 van de 16 planten leken wel wat minder van kwaliteit maar we hebben ze geplant en zien wel of ze vanzelf groter/sterker worden. Hedera is... Snelle levering. Donderdagavond besteld, maandag geleverd. 3 van de 16 planten leken wel wat minder van kwaliteit maar we hebben ze geplant en zien wel of ze vanzelf groter/sterker worden. Hedera is een sterke plant. Hele fijne en duidelijke informatie over het planten op de website!

G.J. Mourik

Makkelijk bestellen, goede communicatie, snel geleverd

Brenda Tol

Perfecte levering prachtige planten

Leon

Mij Hedera goede producten en goede prijs. Telefonisch netjes behandeld. Alleen aflevering door vervoerder Transmission slecht uitgevoerd. Eerste afspraak niet komen opdagen. Gebeld Bakwagen was... Mij Hedera goede producten en goede prijs. Telefonisch netjes behandeld. Alleen aflevering door vervoerder Transmission slecht uitgevoerd. Eerste afspraak niet komen opdagen. Gebeld Bakwagen was vol.... 1 dag later door vriendelijke chauffeur afgeleverd. Planning transmission ramp. Mijn Hedera o.k.

Ingeborg

Perfect!!! Keurig verpakt geleverd. Binnen 24 uur volgens afspraak zijn er bij ons 40 mooie Hedera’s bezorgd.

H.J. Bunschoten

Keurig volle netten met Hedera.