van lelieveld

Heel tevreden

Frits Boogaarts

Zeer goed! Snelle bezorging, uitstekende kwaliteit planten!

Rovers infra

Top goed geregeld.

Yvon

Goede website, snelle bezorging.

Hoeve Engelenburgh

Prima. Planten groter dan ik had verwacht. 80/ 90 cm. Snelle levering!

Verhoeven

Goed contact, snelle levering, aanrader

Sharon

Grappig om te lezen dat hier zulke goede recensies staan. Die 1 ster zijn ze niet eens waard, service is ver te zoeken. Wij bestellen dinsdag om het op vrijdag te laten leveren. Door omstandigheden... Grappig om te lezen dat hier zulke goede recensies staan. Die 1 ster zijn ze niet eens waard, service is ver te zoeken. Wij bestellen dinsdag om het op vrijdag te laten leveren. Door omstandigheden kan er niet geleverd worden (kan gebeuren denk je dan nog). Na meerdere telefoontjes beloven ze zaterdag te leveren. Zaterdag de hele dag gewacht niks ontvangen of gehoord. Bedrijf gebeld niemand kan wat zeggen. Vervolgens maandag gebeld met de eigenaar die komt maar niet met een oplossing, ze kunnen mij ook niet vertellen waar door het komt. Samenwerking bedrijf en transporteur is dus helemaal waardeloos. Vervolgens krijg ik de optie om dezelfde hedra’s die vrijdag al op transport gegaan zijn van de week te laten bezorgen. Dus dan krijg ik plantjes die met de dit warme weer al dagen op transport staan. De eigenaar blijft beweren dat hij service verleent. Hij wil nergens compensatie geven voor alle fouten. De enige oplossing waar hij mee komt is de bestelling te De

Reactie MijnHedera:

Ontzettend vervelend dat de hedera's niet op tijd bij u zijn afgeleverd. Wij staan altijd paraat om onze klanten terzijde te staan als er iets is, en het dan gaan oplossen. Wij houden twee werkdagen... Ontzettend vervelend dat de hedera's niet op tijd bij u zijn afgeleverd. Wij staan altijd paraat om onze klanten terzijde te staan als er iets is, en het dan gaan oplossen. Wij houden twee werkdagen aan om te leveren, meestal is het één dag maar als er iets fout gaat hebben we een escape. U wilde vrijdag geleverd hebben, toen er iets fout ging dus dan wordt het maandag. U was helaas niet voor rede vatbaar, we hebben het verschillende keren geprobeerd, wij kwamen er met u niet uit. We hebben helaas ( tegen onze zin, omdat dat geen oplossing is , maar we konden met u geen kant op ) het volledige geld incl. de verzendkosten teruggestort op u rekening. Met vrgr. Mijnhedera.nl

Hpb. Sluiter

Positief

Maaike vd Land

Mooie frisse planten, zeer snelle levering.
Helemaal tevreden