Frank van der Heven

Nadat er eerst iets misgegaan was met de levering, is de 2e keer alles keurig afgeleverd. Kwaliteit Hedera (1.80 mtr) perfect, mooie volle planten.

Rosa Ouwerkerk

We hebben wat problemen gehad met de levering van de Hedera’s, maar Ria en Karel hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de Hedera’s toch op tijd en goed geleverd werden. De planten zijn... We hebben wat problemen gehad met de levering van de Hedera’s, maar Ria en Karel hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de Hedera’s toch op tijd en goed geleverd werden. De planten zijn fantastisch, een stuk groter al dan we hadden verwacht bij de kleinste maat. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Hein

Prima materialen geleverd

Nicole anthony

4 hedera hagen gekocht, 2 dagen later stonden ze voor de deur. Zien er supermooi uit.
Kreeg alleen een mailtje dat ze tussen 9 en 11 zouden komen. Dat mailtje kreeg ik alleen om 11:15. Dus de communicatie zou wel beter kunnen voor het brengen van je spullen.

Werk

Goede en snelle service!