Herman Kuiper

Al voor de 2e keer een bestelling gedaan voor een ladeindeling en wederom prima afgehandeld.

Telefonische hulp is deskundig en de producten zijn van goede kwaliteit.

Eibert

Super goed bedrijf! Ik wilde alleen de scharnieren vervangen van onze keukenkastjes en had daarom losse scharnieren besteld, dus zonder de montageplaatjes. Ik werd netjes gebeld of er ook... Super goed bedrijf! Ik wilde alleen de scharnieren vervangen van onze keukenkastjes en had daarom losse scharnieren besteld, dus zonder de montageplaatjes. Ik werd netjes gebeld of er ook montageplaatjes nodig waren, anders zouden ze die gelijk kunnen meesturen. Ik had ze niet nodig, maar vind het ontzettend goed dat ze voor de zekerheid even de moeite nemen om een belletje te doen. Aanrader dit bedrijf!

Meedenken of de bestelling wel compleet is door de moeite te nemen ons even te bellen.

Geert

Even telefonisch contact gehad over probleem met klepscharnieren keuken. Wisten meteen wat er aan de hand was en wat ik nodig had. Gingen niet voor de duurste optie. Prima geholpen.

Snelle levering.

Henk

Snel en goed geleverd, kon door de brievenbus.

Goed geregeld

Ladeindeling.nl

Goede ervaringen

Goed product en snelle levering

Haas

Netjes en snel afgehandeld

Telefonisch echt goed geholpen

J. Van den Berg

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Doen wat ze beloven en denken goed met je mee

Weten waar ze het over hebben en geven een uitstekend advies

Lasting looks

Heel tevreden

Dag erop toegekomen en degelijk materiaal

M.Hamidavi

Zijn heel goed gewerkt

9 punten

Chardet

Foto's op gestuurd van bestaand product.
Dag later e-mail met voorstel van vergelijkbaar product.

Bestelling gemaakt en volgende dag bezorgt.