9.8/10
9.8/10

L. Bergsma

Wat een verademing dit bedrijf en zijn medewerkers. Ik heb mijn bank laten reinigen en repareren . Alles volgens afspraak, waren op tijd, vriendelijk en zeer correct. Mijn bank ziet er uit als... Wat een verademing dit bedrijf en zijn medewerkers. Ik heb mijn bank laten reinigen en repareren . Alles volgens afspraak, waren op tijd, vriendelijk en zeer correct. Mijn bank ziet er uit als nieuw ! Zeer zeker een aanrader dus!

Eerlijk, vriendelijk en correct. Doet wat het beloofd.

Klopt het dat de geur van het schoonmaakmiddel lang in huis blijft hangen, het slaat op mijn ogen en krijg er hoofdpijn van!
Verder is de bank goed schoon en prima personeel

Reactie Meubelfris.nl:

Zeer vervelend en onze welgemeende excuses.
Zeer vervelend en onze welgemeende excuses.
De ruimte waarin het bankstel staat dient (tijdelijk) zo goed mogelijk gelucht te worden zoals wij hebben aangegeven na afloop van onze werkzaamheden.
Daar op uw bankstel was overgegeven moesten wij deze tevens ontgeuren, omdat met een normale dieptereiniging de penetrante geur er anders niet uit gaat.
Dit ontgeuringsmiddel heeft doorgaans een sterkere geur dan ons gangbare (biologisch afbreekbare) reinigingsmiddel en is een aantal dagen ruikbaar om zo optimaal effect te kunnen geven, hier ontkomen we helaas niet aan.

A van Eekelen

Super echte vakman

Attent en komt afspraken na

eigenlijk geen

Prima ervaring, geen gedoe en alles werd goed gereinigd....

Monique

Snelle offerte, goed advies, goede prijs en goed resultaat.
Aanrader!

Mevrouw van der Heiden

Wij hebben 2 keer onze bank laten reinigen door dit bedrijf, om de 2 jaar. Heel tevreden met het mooie resultaat!

Snel - kwalitatief goed - goede service - prijzen zijn prima

Dandy

Ik heb een witte bank en het ziet er weer als nieuw uit. Ben er heel blij mee. Er zaten o.a. urinevlekken van mijn hondje erop, het is eruit. Ik wilde eigenlijk ook mijn ingezakte zitplaatsen... Ik heb een witte bank en het ziet er weer als nieuw uit. Ben er heel blij mee. Er zaten o.a. urinevlekken van mijn hondje erop, het is eruit. Ik wilde eigenlijk ook mijn ingezakte zitplaatsen herstellen en gaven eerlijk advies.

Vriendelijk en eerlijk. Goeie service. Bank ziet er echt opgeknapt uit.

Ron Dikken

Goed bedrijf met zeer bekwame medewerkers en duidelijk met uitleg met wat ze doen.
Komen afspraken na.

Joeri

Vanaf minuut 1 een goed gevoel over dit bedrijf. Vooraf Duidelijke informatie per email ontvangen en beantwoord snel de vragen. Bankstel is vandaag gereinigd en ziet er weer uit als nieuw .... Vanaf minuut 1 een goed gevoel over dit bedrijf. Vooraf Duidelijke informatie per email ontvangen en beantwoord snel de vragen. Bankstel is vandaag gereinigd en ziet er weer uit als nieuw . Medewerker geeft daarbij handige tips en informatie.

Duidelijke informatie en komen afspraken na. Dus geen nare verassingen achteraf.

Harry Koch

Wat een geweldig personeel. Correct, netjes en verzorgt. Doet niet moeilijk en past alles aan. Redelijk snel een offerte en een afspraak welke men keurig is nagekomen. Prima bedrijf.

Keurig op de afgesproken tijd aanwezig.

Blijkbaar is impregneren niet altijd mogelijk bij bepaalde stoffen.