Goed contact gehad ,dus uitstekend

Prettig telefonisch contact,met goede service en erg belangrijk verstand van zaken

Nee

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Goed contact gehad, dus uitstekend. Prettig telefonisch contact, met goede service en erg belangrijk, verstand van zaken".
Dit is...
Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
Dit is allemaal mooi om te lezen, daar worden we heel blij van! Verstand van zaken, daarom beantwoord ik meestal zelf de vaktechnische vragen over de producten.
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Betrouwbaar bedrijf

goede schoenen voor een mooie prijs, snelle levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"BETROUWBAAR BEDRIJF, goede schoenen voor een mooie prijs, snelle levering".
Dank, dank, dank. Ja, betrouwbaar, al ruim 35 jaar!...
Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"BETROUWBAAR BEDRIJF, goede schoenen voor een mooie prijs, snelle levering".
Dank, dank, dank. Ja, betrouwbaar, al ruim 35 jaar! Merkschoenen tegen de beste prijs die we inderdaad snel leveren zonder verzendkosten (NL). Nogmaals dank voor uw mooie review en graag tot een volgende keer.

Nieuwe klant.

Site snel gevonden. Goede prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd!

Maat van schoenen was voorradig, terwijl andere Sites ze al geruime tijd niet meer in voorraad hadden.

Ga zo door.

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Site snel gevonden. Goede prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd! Maat van schoenen was voorradig, terwijl andere sites ze al geruime tijd niet meer in voorraad hadden. Ga zo door". De best verkopende modellen van de topmerken hebben wij doorgaans genoeg op voorraad en vullen deze steeds aan. Toch kan het ook bij ons gebeuren dat ze dan tijdelijk zijn uitverkocht omdat wij ze goedkoper online aanbieden. Dit zullen wij blijven doen, op onze eigen kosten letten waardoor we producten goedkoper kunnen aanbieden en gratis blijven verzenden. Graag tot een volgende keer dus.

Harry Jansen

Prima zaak! Door wat voor oorzaak dan ook werkte de track en tracecode niet. Ik werd echter via de mail perfect op de hoogte gehouden van de voortgang.

reageert snel op vragen, vertrouwen wekkend

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Jansen, dank voor uw mooie review.
Dag mijnheer Jansen, dank voor uw mooie review.
"Prima zaak! Door wat voor oorzaak dan ook werkte de Track en Trace code niet. Ik werd echter via de mail perfect op de hoogte gehouden van de voortgang. Reageert snel op vragen, vertrouwen wekkend".
Dank! Uw pakket was door ons snel verwerkt/uitgeleverd, helaas bij PostNL, niet door ons dus, wat vertraging opgelopen. Wij hebben, zoals wij dat normaal vinden, steeds controle uitgevoerd waar het pakket was. Persoonlijk en snel contact vinden wij gewoon meer dan normaal!
"Wij zitten er kort op". Dank voor uw begrip en veel plezier met de schoenen.

W. Verscheijden

Goede ervaring, eerste aankoop 7 jaar geleden.

Advies was toen goed, afgeleverd product zeer goed.

Goede dienstverlening, voor mij geen verbeterpunten.

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Goede ervaring, eerste aankoop 7 jaar geleden. Advies was toen goed, afgeleverd product zeer goed. Goede dienstverlening".
U bent...
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
U bent inderdaad "klant van het eerste uur". Wij zullen er voor zorgen dat u een tevreden koper blijft! Dank voor het vertrouwen de afgelopen jaren.

Prima ervaring.

doeltreffend.

Het volgsysteem pakket was niet duidelijk , in eerste instantie miste wij het volgnummer van het pakket.
Later bemerkte wij dat u dit voor ons volgde in de keurige mail met verwachtte aankomsttijd pakket.

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Doeltreffend. Track & Trace met verwachtte aankomsttijd pakket".
Klopt, normaal alleen Track & Trace code, maar i.v.m. feestdagen...
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Doeltreffend. Track & Trace met verwachtte aankomsttijd pakket".
Klopt, normaal alleen Track & Trace code, maar i.v.m. feestdagen hebben wij waar mogelijk, ook het tijdstip van afleveren gemaild.
Veel plezier in Rotterdam met uw Mephisto schoenen en graag tot de volgende keer.

anne

Top.
Snel geleverd en netjes verpakt.
Er zat ook een leuke atentie in !zakje chocolade muntjes

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Anne, bedankt voor uw review.
"Top. Snel geleverd, netjes verpakt. Er zat ook een leuke attentie in! Zakje chocolade muntjes. Snelle levering".
Snel geleverd, ondanks de...
Dag Anne, bedankt voor uw review.
Snel geleverd, ondanks de drukte met de Feestdagen. Netjes verpakt, klopt, we gaan zorgvuldig met de producten om, dus ook netjes verpakken voor verzending. En chocolade muntjes vinden wij leuk om erbij te doen met deze dagen.
Veel plezier met uw Wolky slippers.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw review.
"Goed".
Kort maar krachtig. Fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw Wolky slippers.

Kort maar krachtig!!!Perfect!!!?

Goede communicatie.

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Kort maar krachtig!!! Perfect!!! Goede communicatie"
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Kort maar krachtig!!! Perfect!!! Goede communicatie"
Nou, duidelijker kan niet. Uw pakket was door ons nog dezelfde werkdag bij PostNL aangeboden, echter door drukte voor Kerst bij PostNL vertraging opgelopen buiten ons om natuurlijk. Wel hebben wij steeds het pakket gevolgd en u op de hoogte gehouden van leverdag en tijd.
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Heidy de Bruin

Hartstikke goed!
Had vergeten de juiste maat te selecteren.
Hartstikke goed!
Had vergeten de juiste maat te selecteren.
Na een telefoontje bood de eigenaar aan om als hij in de buurt was van mijn woonplaats (wat vaak gebeurde), hij langs zou komen met de juiste maat. Daardoor hoefde ik geen verzendkosten te spenderen. Die zelfde avond stond hij nog aan de deur met 2 maten omdat uit zijn ervaring bleek dat veel mensen toch een maat te klein besteld! En gelijk had hij, de maat groter dan dat ik besteld zou hebben paste veel beter!
Wat een service is dat!!!!!

De enorme service die geboden wordt.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw de Bruin, dank voor uw mooie reactie!
Dag mevrouw de Bruin, dank voor uw mooie reactie!
"Had vergeten de juiste maat te selecteren, na een telefoontje bood de eigenaar aan om als hij in de buurt was van mijn woonplaats (wat vaak gebeurde), hij langs zou komen met de juiste maat. Daardoor hoefde ik geen verzendkosten te spenderen. Die zelfde avond stond hij nog aan de deur met 2 maten omdat uit zijn ervaring bleek dat veel mensen toch een maat te klein besteld! En gelijk had hij, de maat groter dan dat ik besteld zou hebben paste veel beter!
Wat een service is dat!!!!! Enorme service die geboden wordt."
Eigenlijk niet nodig om op deze review een reactie te geven... Denken altijd, waar mogelijk, mee in oplossingen. Veel (werk) plezier met uw Sanita klompen en graag tot een volgende keer.