Top

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Top!"
Kort maar krachtig. Fijn dat u tevreden bent, daar worden wij hier blij van.
Graag tot een volgende keer.
Team...
Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Top!"
Kort maar krachtig. Fijn dat u tevreden bent, daar worden wij hier blij van.
Graag tot een volgende keer.

Leon

Snelle levering en schoenen voldeden aan alle wensen. Daarnaast prima betaalbaar.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Leon, bedankt voor de hele mooie review.
"Snelle levering en schoenen voldeden aan alle wensen. Daarnaast prima betaalbaar".
We proberen alle bestellingen dezelfde werkdag te...
Dag Leon, bedankt voor de hele mooie review.
We proberen alle bestellingen dezelfde werkdag te verwerken, dus de volgende dag thuis. We doen wat we beloven, merkschoenen tegen de beste prijs".
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Prima keus

Snel,duidelijke keuzes.

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Prima keus, snel, duidelijke keuze".
De topmodellen van Mephisto op voorraad, snel in huis en voldoende keuze.
Mooi om te lezen,...
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Prima keus, snel, duidelijke keuze".
De topmodellen van Mephisto op voorraad, snel in huis en voldoende keuze.
Mooi om te lezen, fijn dat u tevreden bent! Veel plezier met de Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer.

Jan Hoeben

Goede en snelle levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Hoeben, dank voor uw hele mooie review.
Dag mijnheer Hoeben, dank voor uw hele mooie review.
"Goede en snelle levering". Bijna alle bestellingen verwerken wij dezelfde werkdag, dus de volgende dag in huis, en ook altijd netjes verpakt.
Veel plezier met de Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer.

Ouwens

Goed en gemakkelijk

De snelheid van het leveren

Heb geen verbetering punten

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Ouwens, dank voor uw hele mooie review.
"De snelheid van het leveren". Klopt, meestal de volgende werkdag de bestellingen in huis.
Het had nog sneller gekund..., u...
Dag mijnheer Ouwens, dank voor uw hele mooie review.
Het had nog sneller gekund..., u woont dicht bij onze "thuisbasis", wilde ze eigenlijk op de fiets komen brengen, was nog sneller. #SameDayDelivery
Wie weet volgende keer wel op de fiets.
Veel plezier met de schoenen en graag tot de volgende keer.

Ingrid

Nette en snelle levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Ingrid, dank voor uw hele mooie review.
"Nette en snelle levering". Mooi om te lezen dat u tevreden bent. Dank voor de complimenten. Veel plezier met de Sanita klompen.
Team...
Dag Ingrid, dank voor uw hele mooie review.

i van den brande

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw van den Brande, dank voor uw mooie review.
"Goed".
Dat is heel duidelijk. Mooi om te lezen natuurlijk.
Veel plezier met uw Wolky slippers en inlegzooltje.
Team...
Dag mevrouw van den Brande, dank voor uw mooie review.
"Goed".
Dat is heel duidelijk. Mooi om te lezen natuurlijk.
Veel plezier met uw Wolky slippers en inlegzooltje.
Team merkschoenen.com

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Snelle en correcte uitvoering van de order

gb

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Snelle en correcte afhandeling van de bestelling, snelle en correcte uitvoering van de order".
Zo zou het overal moeten zijn, maar helaas...
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
Zo zou het overal moeten zijn, maar helaas blijkt dat niet altijd het geval te zijn...
Fijn dat u tevreden bent en veel plezier met de Ecco schoenen.
Team merkschoenen.com

Snel en goed geregeld ook als je wilt langskomen

Jammer wanneer je niet in de buurt woont en he product niet ophaalt je geen vrrzorgings middel krijgt

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Snel en goed geregeld ook als je wilt langskomen. Super geregeld ene dag besteld andere dag in huis en waren ook nog eens goedkoper dan ergens anders. Jammer wanneer je niet in de buurt woont en het product niet ophaalt je geen verzorgings middel krijgt".
Klopt, bijna alle bestellingen de volgende werkdag in huis en ook nog eens goedkoper. Bij afhalen (in onze showroom) hebben wij natuurlijk geen verzendkosten (altijd gratis bij ons), daarom dan een gratis spuitbus. Veel plezier met de Sanita klompen.

Hans van Schijndel

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend.
Snelle levering binnen 24 uur.
Uitstekende kwaliteit en prijs.

Snelle levering.

Ja zou graag op de site een account aan kunnen maken en daar de leveringen en betalingen in terug kunnen zien.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer van Schijndel, dank voor uw hele mooie review.
Dag mijnheer van Schijndel, dank voor uw hele mooie review.
"Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend, snelle levering binnen 24 uur, uitstekende kwaliteit en prijs. Zou graag op de site een account aan kunnen maken en daar de leveringen en betalingen in terug kunnen zien".
Mooi, en u koopt regelmatig bij ons, soms is een account aanmaken handig, maar ook schrikt het kopers af als men ziet dat men een account kan of moet aanmaken. Dus, we laten het (even?) nog zo. (Wij kunnen in ons systeem wel alles opzoeken) Dank voor weer uw vertrouwen en tot de volgende keer.