Heidy de Bruin

Hartstikke goed!
Had vergeten de juiste maat te selecteren.
Na een telefoontje bood de eigenaar aan om als hij in de buurt was van mijn woonplaats (wat vaak gebeurde), hij langs zou komen met de juiste maat. Daardoor hoefde ik geen verzendkosten te spenderen. Die zelfde avond stond hij nog aan de deur met 2 maten omdat uit zijn ervaring bleek dat veel mensen toch een maat te klein besteld! En gelijk had hij, de maat groter dan dat ik besteld zou hebben paste veel beter!
Wat een service is dat!!!!!

De enorme service die geboden wordt.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw de Bruin, dank voor uw mooie reactie!
"Had vergeten de juiste maat te selecteren, na een telefoontje bood de eigenaar aan om als hij in de buurt was van mijn woonplaats (wat vaak gebeurde), hij langs zou komen met de juiste maat. Daardoor hoefde ik geen verzendkosten te spenderen. Die zelfde avond stond hij nog aan de deur met 2 maten omdat uit zijn ervaring bleek dat veel mensen toch een maat te klein besteld! En gelijk had hij, de maat groter dan dat ik besteld zou hebben paste veel beter!
Wat een service is dat!!!!! Enorme service die geboden wordt."
Eigenlijk niet nodig om op deze review een reactie te geven... Denken altijd, waar mogelijk, mee in oplossingen. Veel (werk) plezier met uw Sanita klompen en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Score voor Merkschoenen.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Dsnita klompen