J

Snel geleverd.

Snel en product naar verwachting

Daniel

Zeer teleurgesteld. Op 6/9 schroevenset besteld. Meteen een e-mail ontvangen met verzoek extra informatie die ik op 7/9 heb opgestuurd. Kreeg reactie dat de bestelling geplaatst was en dat dit 7 to... Zeer teleurgesteld. Op 6/9 schroevenset besteld. Meteen een e-mail ontvangen met verzoek extra informatie die ik op 7/9 heb opgestuurd. Kreeg reactie dat de bestelling geplaatst was en dat dit 7 to 14 dagen kon duren. Op 20/10 heb ik gevraagd naar de status. Op 21/10 schreven ze dat ze contact op gingen nemen met Ray Ban. Op 18/11 heb ik weer e-mail gestuurd voor update. Ze schreven terug dat RayBan niet alle kleuren kon leveren en vroegen naar de kleurcode. Ik heb uit de e-mail thread dezelfde code die ik op 7/9 stuurde nogmaals gestuurd. Op 18/11 nogmaals bevestiging dat de bestelling geplaatst was maar weer geen updates. Op 16/12 heb ik gemaild om de bestelling te annuleren en gevraagd het geld over te maken aan een goed doel. Nu 21/12 nog geen reaktie ontvangen helaas.

Vriendelijke communicatie

Internet order tracking, tijdige updates, bestelde producten leveren

Denis

Ray-ban nieuw glazen gekocht

Goed en originele product en snel geleverd,top.

Mart

Prima service

Contact en meedenken met de klant

v Dongen

Goede communicatie, ze lieten me weten dat de levertijd wat langer zou zijn dan normaal. Kwaliteit glazen met origineel logo erop en precies het juiste glas.

Communicatie over levertijden
Goede originele glazen

N/A

Paul

Prima ervaring, snel geleverd en vriendelijke klantenservice.

Kwaliteit en snelheid

Nvt

Dunya Kohabir

Erg fijn! Telefonisch goed geholpen en de bestelling de dag erna in goed orde ontvangen.

Duidelijke beschrijving en duidelijke foto’s

Greta

Top bedrijf !!

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Zou ik niet weten te verzinnen

Phoebe

Klant tevreden m

Ik had een specifieke vraag, kwam er zelf niet uit op de website, dus even gebeld en binnen 5 minuten had ik mijn antwoord en kon ik verder! Heel professioneel, ze weten waar ze het over hebben

Nee vrijwel niet, evt website mooier?

Rick

Duidelijke communicatie en snel een oplossing gevonden voor een afgebroken brillenpootje.

Er werd goed gecheckt of we wel de juiste pootjes besteld hadden. Ook werden we goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

n.v.t.