Martin

Snelle verzending en goed communicatie

Assortiment en communicatie

Hoefnagels

snelle reactie

iets duidelijker op de site i.v.m. keuze in aantal glazen en de mogelijkheden , is wel mogelijk maar ik kon het niet zo snel vinden op de site , dus gebeld en mijn vraag is direct volbracht en... iets duidelijker op de site i.v.m. keuze in aantal glazen en de mogelijkheden , is wel mogelijk maar ik kon het niet zo snel vinden op de site , dus gebeld en mijn vraag is direct volbracht en uitgevoerd

Jerry Tjong Kim Sang

Top!!!

Snelle levering.. Volgens afspraak.

Tjerk

Serengeti leverancier!

Ik raak verwend met snellere levering, dus dat wil ik niet als minpuntje aanmerken. Levering was 4 dagen na bestelling. Kan ook aan de transporteur hebben gelegen.

Raymond Sonders

Zeer zorgvuldig geholpen

Snel en correct reageren

Geen, niks anders te wensen,kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Johan Ringelberg

Zeer goede service ivm reparatie Maui Jim zonnebril

Snelle en goede communicatie

NVT

Leendert Knopper

Twee keer een onderdeel voor mijn RayBan zonnebril gekocht. Supersnelle levering en alles klopt perfect ook al is de zonnebril al een jaar of 8 oud.

Snelle en correcte levering

Ingrid Schautteet Faas

Geen fijne ervaring, was niet tevreden met bestelling welke ik 13-3 geplaatst heb en 23-3 ontvangen , dus geretourneerd , echter de linken naar keurmerk in de voorwaarden en modelformulier om te... Geen fijne ervaring, was niet tevreden met bestelling welke ik 13-3 geplaatst heb en 23-3 ontvangen , dus geretourneerd , echter de linken naar keurmerk in de voorwaarden en modelformulier om te retourneren werkten niet op de website dus zelf brief om verkoop te ontbinden .
Een nette brief 25-3 bij retourpakje verstuurd, volgens voorwaarden zou dit binnen 5 werkdagen behandeld worden ……
Hoop dat het alsnog spoedig behandeld wordt en het aankoopbedrag geretourneerd wordt zoals het hoort.

Mooie site, je kan zo type ingeven van de bril die je wilt en komt meteen in beeld

Vlotte afwikkeling van retourneringen

Reactie Merkbrillen.nl:

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw reactie.
Zoals we in de e-mail al eerder aangaven, we hebben uw pakje niet ontvangen, we hebben geen brievenbus en we zijn op zaterdag gesloten.
Alle...
Beste Ingrid,
Bedankt voor uw reactie.
Alle inkomende post/retouren en reparatiewerk behandelen we dezelfde dag (ontvangen we door de weeks).
We sturen onze klanten gelijk een email dat we het hebben ontvangen en gaan het verwerken.
U kunt het beste een onderzoek opstarten bij PostNL om te laten onderzoeken waar uw pakketje is gebleven.
Arjan de Wolff
Merkbrillen.nl

Niet relevant

Artikel beschikbaar dat ik zocht

Overzichtelijke heldere site, snelle levering

Kim

Helaas geen positieve ervaring

Aardige klantenservice

De zonnebril pootjes die ik heb gehad kloppen niet, dus misschien voortaan iets bedenken waardoor het honderd procent de goede pootjes zijn.

Reactie Merkbrillen.nl:

Beste Kim,
Vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent.
Beste Kim,
Vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent.
Ik kan helaas geen e-mail correspondentie van je vinden, maar we bestellen onderdelen precies op merk, typenummer, kleur en maat.
Dit moet precies passen en aansluiten bij de kleur van je zonnebril.
Wijkt dit af, dan horen we dit graag zodat we kunnen uitzoeken waar dit verkeerd gaat.
Arjan de Wolff
Merkbrillen.nl