Ingrid Schautteet Faas

Geen fijne ervaring, was niet tevreden met bestelling welke ik 13-3 geplaatst heb en 23-3 ontvangen , dus geretourneerd , echter de linken naar keurmerk in de voorwaarden en modelformulier om te retourneren werkten niet op de website dus zelf brief om verkoop te ontbinden .
Een nette brief 25-3 bij retourpakje verstuurd, volgens voorwaarden zou dit binnen 5 werkdagen behandeld worden ……
Hoop dat het alsnog spoedig behandeld wordt en het aankoopbedrag geretourneerd wordt zoals het hoort.

Mooie site, je kan zo type ingeven van de bril die je wilt en komt meteen in beeld

Vlotte afwikkeling van retourneringen

Reactie Merkbrillen.nl:

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw reactie.
Zoals we in de e-mail al eerder aangaven, we hebben uw pakje niet ontvangen, we hebben geen brievenbus en we zijn op zaterdag gesloten.
Alle inkomende post/retouren en reparatiewerk behandelen we dezelfde dag (ontvangen we door de weeks).
We sturen onze klanten gelijk een email dat we het hebben ontvangen en gaan het verwerken.
U kunt het beste een onderzoek opstarten bij PostNL om te laten onderzoeken waar uw pakketje is gebleven.
Arjan de Wolff
Merkbrillen.nl

Score voor Merkbrillen.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bril RB2132 new wayfarer 789/3f 52 met glazen