Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Vissers - Leeuwenstein

Fantastisch getroffen met de uitvaart begeleider .
Zeer meedenkend , alles was bespreekbaar en evt. in te vullen.
Van het maken van een persoonlijke kaart tot de vele contactmomenten op...
Fantastisch getroffen met de uitvaart begeleider .
Zeer meedenkend , alles was bespreekbaar en evt. in te vullen.
Van het maken van een persoonlijke kaart tot de vele contactmomenten op elk moment van de dag.
In een woord Geweldige vent , een roeping welke onze uitvaart begeleider op het lijf is geschreven.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Totaal , niets .Alles goed geregeld.

Rondel-Michorius

Het contact was bijzonder goed, fijn, begripvol en vooral heel rustig. Er werden goede en duidelijke afspraken gemaakt. Ik vond het fijn dat ik ook steeds een app kreeg met daarin de gemaakte... Het contact was bijzonder goed, fijn, begripvol en vooral heel rustig. Er werden goede en duidelijke afspraken gemaakt. Ik vond het fijn dat ik ook steeds een app kreeg met daarin de gemaakte afspraken.

Nee.

Van ‘t Hoff

Heel behulpzaam, toegankelijk en meedenkend.

De Wit

Er werd geluisterd naar onze wensen wij zijn tevreden

De Lang-van 't Slot

Prettig contact en goed advies, kortom heel behulpzaam

Nijman

Zeer betrokken

Tichelaar

Inge van Vuuren is erg betrokken en vakkundig. We waren erg blij met haar in deze moeilijke tijd. Niks is haar teveel. Wat een ontzettende steun is ze voor ons geweest. Echt top.

LGA Arts

Hierbij wil ik speciaal Angelique Hesseling benoemen die samen met ons het totale proces zeer vakkundig heeft verzorgd. Haar betrokkenheid, geduld, luisterend oor, meedenkend heeft er voor gezorgd... Hierbij wil ik speciaal Angelique Hesseling benoemen die samen met ons het totale proces zeer vakkundig heeft verzorgd. Haar betrokkenheid, geduld, luisterend oor, meedenkend heeft er voor gezorgd dat het proces tot in de puntjes en details verlopen is. Angelique nogmaals bedankt namens ons voor het afscheid hebben kunnen nemen van onze naaste zoals we in gedachten hadden. Bedankt!!

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Neen, we hebben niets gemist.

Bogaards

Fantastisch, Angelique deed het uitstekend, nam de tijd, oprecht en puur, betrokken en liefdevol. Hartverwarmend afscheid gehad van het begin tot het eind. Dankjewel en duizendmaal dank ❤️

Andrea

Hartverwarmend ❤️