Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Heitlager

Uitstekend

Reminder bedankkaarten.

Gonzalez-Stal

Erg tevreden met de uitvaart

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

het enige wat ik jammer vond is dat de bloemen die ik gekozen had voor mijn moeder niet op de kist stonden. Maar dat had ik u moeten meedelen en waar ik niet aan heb gedacht.

Wiekema - van Maaren

Van begin tot het eind een fijne ervaring.

Van Wissen

Tevreden

T. P.

Een aaneenrijging van slechte ervaringen. Dat begon al bij het bellen met Meride in de nacht. Ik had toen meteen de keuze moeten maken voor een andere partij. Slordig afgehandeld door iemand die het... Een aaneenrijging van slechte ervaringen. Dat begon al bij het bellen met Meride in de nacht. Ik had toen meteen de keuze moeten maken voor een andere partij. Slordig afgehandeld door iemand die het even snel wilde afkaarten. Slecht gecommuniceerd en onvoldoende doorgevraagd. Ik hoef deze mevrouw niet meer te spreken.

Goede en zorgvuldige communicatie

Reactie Meride:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zouden hierover graag met u in contact willen komen. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen?

Hendrik van Bottenburg

Warm, kundig, betrokken: een echte vakvrouw (Angelique).

Niet van toepassing.

Marcel Ham

Prettig, snel en deskundig

Familie C.

Vanaf het eerste gesprek werd er goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht om een mooie, besloten uitvaart te organiseren. Het was fijn om in een hectische periode een rustige en flexibele... Vanaf het eerste gesprek werd er goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht om een mooie, besloten uitvaart te organiseren. Het was fijn om in een hectische periode een rustige en flexibele begeleider (Sebastiaan ten Brinke) te hebben die luisterde, de juiste vragen stelde en goede suggesties gaf om alle details in te vullen (zonder iets op te dringen). Goede communicatie en alles helemaal naar wens verlopen.

Bakkes-Verkerk

Erg tevreden over Meride, goed contact met uitvaartleider Freddy Onderstal erg respectvol.

Vissers - Leeuwenstein

Fantastisch getroffen met de uitvaart begeleider .
Zeer meedenkend , alles was bespreekbaar en evt. in te vullen.
Van het maken van een persoonlijke kaart tot de vele contactmomenten op...
Fantastisch getroffen met de uitvaart begeleider .
Zeer meedenkend , alles was bespreekbaar en evt. in te vullen.
Van het maken van een persoonlijke kaart tot de vele contactmomenten op elk moment van de dag.
In een woord Geweldige vent , een roeping welke onze uitvaart begeleider op het lijf is geschreven.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Totaal , niets .Alles goed geregeld.