Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Willianne Helfrich

Erg dankbaar voor de begeleiding en liefdevolle steun van Angelique Hesseling bij het plotselinge overlijden van mijn broer. Ze dacht mee en niets was haar te veel. Ik beveel Meride zeker aan en gun... Erg dankbaar voor de begeleiding en liefdevolle steun van Angelique Hesseling bij het plotselinge overlijden van mijn broer. Ze dacht mee en niets was haar te veel. Ik beveel Meride zeker aan en gun iedereen een "Angelique" !

Niets

Thiessen

Goed georganiseerde, meedenkende en meevoelende uitvaartorganisatie. De uitvaart was een waardig en passend eerbetoon voor onze dierbare overledene.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Wij hadden zelf niet direct aan dankbetuigingen gedacht. Zou mooi zijn als de uitvaartverzorger ons op de mogelijkheden had geattendeerd.

Wedage

Fijne, heldere en vooral transparante ‘samenwerking’

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Goede begeleiding, fijne man maar we hebben er door emotie voor gekozen te laten voorlezen en dat was ondermaatse voor de rest een dikke pluim maar het voordragen was matig/slecht

Vosselman-de Jong

Nee totaal niks gemist

Velthuis

Uitermate vriendelijk en zorgzaam ,

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

eigenlijk niets was perfect geregeld alles.

Moek

De contactpersoon van Meride was begripvol , slagvaardig en accuraat. In deze moeilijke tijd nam dat ons veel zorg uit handen

Nee

Lubbers-Meintema

Het was voor ons een zeer persoonlijke uitvaart, die begeleid werd door een hartelijke uitvaart verzorger. De voorbereiding verliep in goede samenwerking en liefdevol. We hebben er dierbare... Het was voor ons een zeer persoonlijke uitvaart, die begeleid werd door een hartelijke uitvaart verzorger. De voorbereiding verliep in goede samenwerking en liefdevol. We hebben er dierbare herinneringen aan over gehouden.

N.v.t

Hambardzumyan

Goede zorg

Nee

Cyta Tholhuijsen

Via Meride kwamen wij in contact met Angelique Hesseling, wij hebben het contact als zeer waardevol ervaren: Angelique is toegewijd, nauwgezet, hartelijk en hulpvaardig. We werden echt ontzorgd. Het... Via Meride kwamen wij in contact met Angelique Hesseling, wij hebben het contact als zeer waardevol ervaren: Angelique is toegewijd, nauwgezet, hartelijk en hulpvaardig. We werden echt ontzorgd. Het was een grote steun bij de uitvaart van mijn echtgenoot en (o)pa.

nee

Snaterse

Totale fijne en warme ontzorging

nee totaal niet